Gå til innhold

Erfaringer med TopLine.no


Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som har dårlige erfaringer med leveringstidene, eller gjelder det alle? Det var et absolutt villkår for kjøp at jeg hadde kortet mitt (en Radeon 8500 LE, ATI sin egen produksjon) FØR den 15. Februar, og det ramler ned i postkassa den 26... SLURV.. Topline, dere kan se LANGT etter penga mine...

 

_________________

The punk lives on!

 

Tbird 1400

MSI K7T 266 Pro-R

256 TwinMos Reg DDR

ATI Rage Fury (Byttes snart (NOT! Topline fucka opp bestillinga))

... og en HELVETES STØYENDE KJØLEMESTER

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: FauSt_ på 2002-02-28 18:48 ]</font>

 

[ Denne Melding var redigert av: FauSt_ på 2002-02-28 18:49 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du hadde sett på webshoperfaringer, dit hvor denne posten din kommer til å havne, etter at en viss SirHartge ser at du har lagt den her :smile:

 

Så kunne du sett en del negative innlegg som omhandler Topline.no

 

 

Kan jo selv legge til at jeg ventet en måned på mitt daytona ti200 kort, avbestilte det og la inn bestilling på PSData som leverte etter 3 dager

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Quote:


On 2002-02-28 18:47, FauSt_ skrev:

Er det bare jeg som har dårlige erfaringer med leveringstidene, eller gjelder det alle? Det var et absolutt villkår for kjøp at jeg hadde kortet mitt (en Radeon 8500 LE, ATI sin egen produksjon) FØR den 15. Februar, og det ramler ned i postkassa den 26... SLURV.. Topline, dere kan se LANGT etter penga mine...


 

 

Samma som meg. /me don't liek dopeline.no

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Rafael på 2002-05-28 15:15 ]

Lenke til kommentar

Rafael: Jeg er misfornøyd som **** pga leveringstiden... Jeg hadde bruk for nytt kort DEN helgen, men kan godt klare meg med det gamle nå når spillfesten er over for denne gang..

 

*** Litt informasjon om kortet, så rafael kan lese litt ***

I følge topline er dette et ATI Radeon 8500 LE-kort med 275 mhz core. Jeg burde fattet mistanke allerede der, siden et slikt kort egentlig ikke skal eksistere. jaja... stort sett gir jeg ****, kortet er tilbakesendt.

*** Info slutt ***

 

Sitter og lurer på hva ATI har planlagt for september/oktober. På den tid er det nemlig nytt stor-lan (Nei, jeg fikk ikke TG-billett)...

 

_________________

The punk lives on!

 

Tbird 1400

MSI K7T 266 Pro-R

256 TwinMos Reg DDR

ATI Rage Fury (Byttes snart (Rettelse.. SKULLE byttes, helt til topline fucka opp bestillingen. nå gidder jeg ikke. ))

... og en HELVETES STØYENDE KJØLEMESTER

 

[ Denne Melding var redigert av: FauSt_ på 2002-03-19 14:24 ]

Lenke til kommentar

Topline.no har sluttet å fremprovokere følelser hos meg, for meg er de ikke mer verdt enn en tyggis som er trakka ned i asfalten.

 

Eller... Om Bin Laden vil lande et fly i kontorene til topline, skal jeg kjøpe halvparten av jet-parafinen han trenger...

 

_________________

The punk lives on!

 

Tbird 1400

MSI K7T 266 Pro-R

256 TwinMos Reg DDR

ATI Rage Fury (Byttes snart (Rettelse.. SKULLE byttes, helt til topline fucka opp bestillingen. nå gidder jeg ikke. ))

... og en HELVETES STØYENDE KJØLEMESTER

 

[ Denne Melding var redigert av: FauSt_ på 2002-03-19 15:43 ]

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Noen som har returnert noe til Topline for å få pengene tilbake? I så fall, har dere fått dem? Maken til rotebutikk har jeg aldri sett. Har ventet på penger i flere uker nå, har fått beskjed om at det skal være i orden flere ganger men ingenting skjer. Jeg oppfordrer alle som har opplevd noe lignende om å legge inn sine negative erfaringer med Topline her (tviler på at noen har hatt noen positive).

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Quote:


Den 2002-03-19 14:21, FauSt_ skrev:

Rafael: Jeg er misfornøyd som **** pga leveringstiden... Jeg hadde bruk for nytt kort DEN helgen, men kan godt klare meg med det gamle nå når spillfesten er over for denne gang..


*** Litt informasjon om kortet, så rafael kan lese litt ***

I følge topline er dette et ATI Radeon 8500 LE-kort med 275 mhz core. Jeg burde fattet mistanke allerede der, siden et slikt kort egentlig ikke skal eksistere. jaja... stort sett gir jeg ****, kortet er tilbakesendt.

*** Info slutt ***


Sitter og lurer på hva ATI har planlagt for september/oktober. På den tid er det nemlig nytt stor-lan (Nei, jeg fikk ikke TG-billett)...


_________________

The punk lives on!


Tbird 1400

MSI K7T 266 Pro-R

256 TwinMos Reg DDR

ATI Rage Fury (Byttes snart (Rettelse.. SKULLE byttes, helt til topline fucka opp bestillingen. nå gidder jeg ikke. ))

... og en HELVETES STØYENDE KJØLEMESTER


<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: FauSt_ på 2002-03-19 14:24 ]</font>


 

Jeg tok tilbake det jeg sa :grin:

 

Venner?

Lenke til kommentar

Å herregud! 11 dager å vente på en pakke? Du må ha det grusomt, selv nå, flerfoldige måneder etterpå!

 

1) Det er posten som bringer pakken.

2) Dere fisefine østlendinger er alt for bortskjemt med postens forskjellsbehandling og geografisk prioriteringer. (Pluss at dere får pakkene billigere).

 

Vel slik barnslig syting kan bare uttrykkes med ord, kall meg kokt, bann meg og lukk tråden, men jeg sier nå bare; B Æ S !

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-28 15:56, Yallis skrev:

Å herregud! 11 dager å vente på en pakke? Du må ha det grusomt, selv nå, flerfoldige måneder etterpå!


1) Det er posten som bringer pakken.

2) Dere fisefine østlendinger er alt for bortskjemt med postens forskjellsbehandling og geografisk prioriteringer. (Pluss at dere får pakkene billigere).


Vel slik barnslig syting kan bare uttrykkes med ord, kall meg kokt, bann meg og lukk tråden, men jeg sier nå bare; B Æ S !


 

Altså.. når det står i kjøpekontrakten at jeg skal ha kortet den dagen, da mener jeg ikke 11 dager etter at jeg skulle bruke kortet.. det er jo som å feste setebeltet ETTER man har kollidert...

 

Svar på 1) Posten bringer pakken ja, men de leverer den her senest to dager etter den ble postet.

 

Svar på 2) Jeg er ikke noen ***** østlending, jeg er sunnmøring. En lettere forbanna sunnmøring! (kalle meg østlending. herregud, du kan jo like gjerne påstå at jeg drikker pepsi og er buttlover i samme slengen)

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-28 16:10, Yallis skrev:

bæs er det nå uansett. brase i gråt fordi man ikke får data-leke-dillet sitt fort nok. får jeg en pakke innen 2 uker hopper jeg taket av glede. hvis det er så grusomt å vente, hvorfor ikke avbestille og kjøpe et annet sted.


 

Det er det vi har lært da, dummen..

Lenke til kommentar

Jeg bestilte et radeon 8500 kort i fra topline. Men fikk aldri kortet så jeg avbestilte og kjøpte i fra quad i stede. Fikk kortet med en gang!!! Så nesten 2 mnd senere fikk jeg kortet i fra topline i postoppkrav selv om jeg hadde avbestilt. Jeg sendte da mail til topline og fortalte dette. De sa da at jeg bare skulle la være å hente kortet. Kortet ble jo da sendt tilbake til dem. Og nå ca 4 mnd senere har jeg fått inkasso i fra topline på dette radeon 8500 kortet!!! For noen surrehoder!!! Ikke **** om jeg betaler denne inkassoen! Har prøvd å ringe topline, men de tar jo ikke telefonen, og svarer ikke på mail. Så jeg tar kontakt med inkassobyrået istede!!! De virket i allefall hyggelige. "Uff har vi slike kunder" var inkassobyrået sin kommentar angående topline

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...