HDSoftware Skrevet 18. mai 2017 Skrevet 18. mai 2017 Folkens... Kona mistet telefonen og dermed en knust skjerm. Så fant jeg en video på YT som viste ganske i detaljer hvordan dette skal gjøres og tenker det er verd et forsøk. Noen som kan anbefale steder å kjøpe reservedeler på ? Fant denne: http://www.ercellutions.com/Parts.html#services Er disse til å stole på ?
ozone Skrevet 18. mai 2017 Skrevet 18. mai 2017 Jeg kjøper skjerm og batteri på nordicimport.com, fordi de er billig, har både originale og uoriginale til rimelig pris, holder til i Norge, og jeg få alltid delene dagen etter i postkassen! Hadde jeg kjøpt på ebay eller Kina, så kunne jeg reist på ferie i mellomtiden Husk at du må flytte over hjem-knapp, ørehøyttaler, kamera og div sensorer fra gamle skjermen til den nye. Du bør kjøpe med et iPhone-skrujernsett samtidig. greit å ha skrujern som passer 100%, spesielt på de 5-kantete i bunn. Koster 10-20 kroner såvidt jeg husker. 1
HDSoftware Skrevet 21. mai 2017 Forfatter Skrevet 21. mai 2017 Fiksa det hos en mobilfikser i byen i stedet. Blei noen kroner mer, men så slapp jeg sitte å fikle med dette. Virket til å være en del jobb med fjerning av lim oog slikt. Gadd ikek det Takker uansett for tipset. Har en IPhone 5 liggendes med knust skjerm som ikek er i bruk. Kanskje gjør jeg dette for moro skyld på denne,, 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå