brudah6 Skrevet 5. desember 2003 Skrevet 5. desember 2003 er dette et bra kjøp mht. pris, kvalitet og hastighet? http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...16&p=38578&s=fp Noen som har noen bedre pakker/alternativer?
Musty Skrevet 5. desember 2003 Skrevet 5. desember 2003 må henge meg på Dollar her. Det funker ganske bra. Har ikke fått testet hvor langt det virker enda, men her hjemme i leiligheten er det dønn stabilt over alt.
Musty Skrevet 5. desember 2003 Skrevet 5. desember 2003 men det er til bærbar maskin da, er det ikke først og fremst til bærbar man bør ha trådløst?
Tuba.Titan Skrevet 5. desember 2003 Skrevet 5. desember 2003 man "bør" ikke ha det, men det er kjekt og slippe kabel på en bærbar, men er ikke noe i veien med et vanlig 100mbit nettverk heller
brudah6 Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Skrevet 5. desember 2003 Har nå bestilt routeren. Skal nå bestille ADSL fra telenor. Når jeg skal bestille der er det spørsmål om jeg vil kjøpe et modem for 499, er det vits når jeg har routeren??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå