Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei har bestemt meg på å begynne å brygge øl. Jeg har ingen erfaring ved øl brygging men har prøvet å laget litt cider, og da tenkte jeg å handle inn 30 liter gjæring kar og gjærlås. Jeg tenker på å begynne med coopers lager, men er det noen som vet hvordan den smaker og hvordan man lager den på best mulig måte som er enkelt å billig. Kansje noen kan anbefale noen andre flytende malt bokser, har vurdert all grain men vill prøve dette først å se hvordan resultatet blir. Hvor er det billigst å få taki cooper lager/andre typer flytende malt som er bra, bor i Sør Trøndelag. Eller kansje noen som har en annen måte å brygge øl på som er billig å enkel for en nybegynner, men det som er vikstigs er å få et drikkbart slutt resultat. Takk på forhånd på alle deres/dine svar/tips, håper dere tar denne tråden seriøst.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg vil tilrå deg å starte med noko anna enn lagerøl, for "pils" er noko av det vanskelegaste å få til med amatørutstyr. Prøv pale ale. for eksempel, om du likar det. Eller eit mørkt øl, porter el.l. er enklare å få til.

Eitt tips: aldri bruk sukker, sjølv om det står i oppskrifta. Det blir skvip! Bruk maltekstrakt, flytande eller pulver i staden. Og ikkje gløym å få tak i desinfeksjonsmiddel – og bruk det.
Ikkje kjøp dei billigaste setta du ser, du får ofte det du betalar for, og dårleg øl... nei takk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vox_populi" Eg vil tilrå deg å starte med noko anna enn lagerøl, for "pils" er noko av det vanskelegaste å få til med amatørutstyr. Prøv pale ale. for eksempel, om du likar det. Eller eit mørkt øl, porter el.l. er enklare å få til.

Eitt tips: aldri bruk sukker, sjølv om det står i oppskrifta. Det blir skvip! Bruk maltekstrakt, flytande eller pulver i staden. Og ikkje gløym å få tak i desinfeksjonsmiddel – og bruk det.

Ikkje kjøp dei billigaste setta du ser, du får ofte det du betalar for, og dårleg øl... nei takk.

 

Takk for ditt tips, men hvordan er flytende malt av coopers i pale ale. Er coopers et greit merke i smak? Og kvalitet?

Lenke til kommentar

Det blir drikkande øl av Coopers, ingen tvil om det. Fyrste ølet eg bryggja var Coopers real ale, men eg bruka to sett til 23 liter. Ein 79-åring med nedsett smakssans var overbegeistra, men sjølv syntest eg at smaken blei litt voldsom. Eg skal snart setje det på nytt, men då blir det 1 sett + 2 kg maltekstrakt, ljos + mørk, så får vi sjå.
Eg har prøva nokre andre fabrikat i mellomtida, men vil altså prøve real ale igjen. Dei andre setta til Coopers er eg meir usikker på. 

Red.:
For å presisere: maltekstrakten over kan vere av kva som helst fabrikat. Den kjem i tillegg til Coopers boks med humla maltekstrakt i settet.

Endret av Vox_populi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...