Gå til innhold

Konstruktiv kritikk ønsket! Dronevideo fra Nord


Anbefalte innlegg

Hei! 

 

Ønsker konstruktiv kritikk på min første seriøse "edit" med dronefilm: 

 

Fordi jeg synes det fort blir kjedelig med kun dronevideo venter jeg nå på et sony a7sii, gleder meg til å kunne utfordre kreativiteten videre, så det kommer sikkert flere filmer fra meg etterhvert :-) 

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trodde DJI Mavic Pro filma i 60 fps, hadde vært kjekkere å sett på, men blir jo såklart noe lengre renderingstid, og er ikke helt sikker på om den filmer i 60fps i det hele.

 

Ellers var videon veldig tøff, synes musikken gikk bra ilag med videon og klippingen/redigeringen i seg selv var kjempebra.

 

Hadde vært tøft å sett en dronevideo av deg, bare denne gangen i grønnere terreng. ;) 

 

Kort oppsumert så var dette kjekt, synes det var flott å se på og gleder meg til neste upload. :)

Lenke til kommentar

Trodde DJI Mavic Pro filma i 60 fps, hadde vært kjekkere å sett på, men blir jo såklart noe lengre renderingstid, og er ikke helt sikker på om den filmer i 60fps i det hele.

 

Ellers var videon veldig tøff, synes musikken gikk bra ilag med videon og klippingen/redigeringen i seg selv var kjempebra.

 

Hadde vært tøft å sett en dronevideo av deg, bare denne gangen i grønnere terreng. ;)

 

Kort oppsumert så var dette kjekt, synes det var flott å se på og gleder meg til neste upload. :)

 

 

Takk for tilbakemeldingen! :-) 

Jo - Mavic'en filmer i 60fps, men kvaliteten blir heller svært dårlig pga såkalt "moiré" / aliassing. Kunne kanskje brukt det på enkelte klipp, men tror det hadde blitt irriterende ved overdrevent bruk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...