Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kvalito igjen....


Anbefalte innlegg

Hei

 

Har problemer med Kvalito igjen,jeg prøver å koble meg opp med dobbel isdn men får bare "feil 678 kunne ikke opprette en tilbobling til ekstern maskin".

Har prøvd å ringe dem men kommer ikke igjennom,bare optatt,har sjekket driftslogg og finner ingen ting som skulle tilsi at nettet skulle være nede.

Problemet med oppkoblingen oppsto i går kveld rundt 10 tiden.Har ikke kunnet koble meg opp siden da.

 

Er det noen andre som har samme problemer?

 

frustrert....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
2.12.2003-Varsel om kort driftsstans ADSL

I forbindelse med omlegging av infrastruktur vil vår ADSL-node i Trondheim være av nett i korte perioder Torsdag 04/12/2003. Arbeid påbegynnes 1800, estimert nedetid 10 minutter.

Ingar Øyahals

2.12.2003 - 18:13

Merkelig at 10 min kan vare så lenge.Men hvorfor var jeg uten forbindelse i går også?....Ikke tar de telefonen....snodig...men men begynner jo og bli passe tilvendt ustabil linje nå, så jeg kommer vel over kneika.

Endret av Råner`n
Lenke til kommentar
Kan ikke være modemet som fusker? Vent til du er sikker på at linjen er fikset å se om det fortsetter å være ustabilt. Jeg kastet Zyxel dritten og klikket på et Alcatel Modem, funker helt fint nå.

 

Følg med på driftsloggen hos www.kvalito.no

Er bare det at jeg bruker isdn og ja isdn kortet funker 100%.

Funker fint visst jeg kobler meg opp til en annen isp som nå.

Merkelig at detta skulle ta så lang tid,er stort sett ganske tålmodig så jeg måtte bare forhøre meg her om noen andre har problemer.

Driftsloggen er under observasjon fra min side:)

Takk for replyen iallefall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...