Gå til innhold

iBook G4 og ADC medlemskap


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aldersgrensa for ADC-studentmedlemskap er 18 år, og du må vera student ved høgskule eller universitet. Det er for øvrig ingen krav om at studiet skal vera datarelatert.

 

http://developer.apple.com/students/studentfaq.html#105

Q. I'm a high school student who already has a background in Macintosh programming. Will I be able to join the ADC Student Program?

 

A. The ADC Student Program has been designed for only college and university students worldwide. Although we recognize there are many potentially great future developers at the high school level, we are only able to provide this program to college and university level students at this time. Please note you must also be at least 18 years of age to join the Student Program. We have many community resources available for all student developers that do not require program membership.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Må nesten spørre dette spørsmålet i mac forumet og, ( visste ikke at mac forumet fantes før i dag  :blush: ) hvordan bli det med toll siden pakke kommer i fra irland? (hvis du bruker apple store vel og merke)

Alle avgifter (mva, fortollingsavgifter og lignende) er inkludert i prisen som Applestore viser i NOK.

 

Du kunne også lett litt rundt på Applestore, så hadde du sett dette nederst;

Prices are inclusive of 24% VAT and anticipated recycling tax, but exclusive of delivery charges (unless otherwise indicated).

The Order Form shows you the VAT payable on the Products you select.

 

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Endret av kjello2
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Lurer bare på om noen kan bekrefte min mistanke om at elever, selv om de er over 18 år, som går på videregående, ikke kan bli ADC-medlemmer.../få studentrabatt?

 

Mvh kjello2

Fra http://developer.apple.com/students/ :

"After agreeing to the ADC Terms and Conditions, you must identify yourself as a student, fill in your student identification number, and write in your School Name on the "Your Information" page. To be eligible for the ADC Student Program, you must be currently enrolled as a part-time or full-time student at a college or university, have a student identification number, and be at least 18 years of age."

 

 

Jeg er ikke sikker på om college går for videregående. Men du må hvertfall ha et "studentnummer". Dersom du har noe som beviser at du går på skole og du har et slikt nummer, tror jeg kanskje det er mulig å bli ADC-medlem. Jeg _tror_ jeg har hørt om folk som har fått ADC-rabatt på forumet, men det må du nesten ta med en klype salt -- meget mulig jeg husker feil..

 

 

-Q

College går ikke for videregående. High school tilsvarer videregående er jeg temmelig sikker på. Studentidentifiseringsnummer (hoh..for et ord!) er det heller dårlig med i den videregåendeskole. Da må du kontakte skoleledelsen eller opptakskontoret i fylke hvis ikke skolen skal ha et. Jeg har hvertfall ikke noe id-nummer på noen av papirene mine fra skolen. Kun de fra opptakskontoret.

 

Btw, ingen ADC-medlemmer som vil kjøpe en iBook for meg a?? ;)

Lenke til kommentar
Lurer bare på om noen kan bekrefte min mistanke om at elever, selv om de er over 18 år, som går på videregående, ikke kan bli ADC-medlemmer.../få studentrabatt?

 

Mvh kjello2

Fra http://developer.apple.com/students/ :

"After agreeing to the ADC Terms and Conditions, you must identify yourself as a student, fill in your student identification number, and write in your School Name on the "Your Information" page. To be eligible for the ADC Student Program, you must be currently enrolled as a part-time or full-time student at a college or university, have a student identification number, and be at least 18 years of age."

 

 

Jeg er ikke sikker på om college går for videregående. Men du må hvertfall ha et "studentnummer". Dersom du har noe som beviser at du går på skole og du har et slikt nummer, tror jeg kanskje det er mulig å bli ADC-medlem. Jeg _tror_ jeg har hørt om folk som har fått ADC-rabatt på forumet, men det må du nesten ta med en klype salt -- meget mulig jeg husker feil..

 

 

-Q

College går ikke for videregående. High school tilsvarer videregående er jeg temmelig sikker på. Studentidentifiseringsnummer (hoh..for et ord!) er det heller dårlig med i den videregåendeskole. Da må du kontakte skoleledelsen eller opptakskontoret i fylke hvis ikke skolen skal ha et. Jeg har hvertfall ikke noe id-nummer på noen av papirene mine fra skolen. Kun de fra opptakskontoret.

 

Btw, ingen ADC-medlemmer som vil kjøpe en iBook for meg a?? ;)

En maskin pr medlemskap om man skal ha kjøperabatt, så ikke forvent det.

 

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...