Gunnar Fagerli Skrevet 8. april 2017 Skrevet 8. april 2017 Ser du er ute og utfordrer Åndsverkloven igjen. Du er vel oppmerksom på at det kan medføre 3 måneders fengsel:-). Jeg uttalte meg på et annet nettsted og kun om det juridiske og fotografens forståelse av det. Jeg tøyer selv grensene så jeg nøyer å si at dette var fargerikt og flott:-). Mvh Gunnar
Gunnar Fagerli Skrevet 8. april 2017 Skrevet 8. april 2017 Ser du er ute og utfordrer Åndsverkloven igjen. Du er vel oppmerksom på at det kan medføre 3 måneders fengsel:-). Jeg uttalte meg på et annet nettsted og kun om det juridiske og fotografens forståelse av det. Jeg tøyer selv grensene så jeg nøyer å si at dette var fargerikt og flott:-). Mvh Gunnar meg med forsvant, gammel mann med mobil:-). God påske!
Pande Skrevet 8. april 2017 Forfatter Skrevet 8. april 2017 Ser du er ute og utfordrer Åndsverkloven igjen. Du er vel oppmerksom på at det kan medføre 3 måneders fengsel:-). Jeg uttalte meg på et annet nettsted og kun om det juridiske og fotografens forståelse av det. Jeg tøyer selv grensene så jeg nøyer å si at dette var fargerikt og flott:-). Mvh Gunnar meg med forsvant, gammel mann med mobil:-). God påske! Ligger vel an til livstid....Takker nå for kommentar, okke som:-)
Fotoskrulla Skrevet 8. april 2017 Skrevet 8. april 2017 Folk som beveger seg rundt i det offentlige rom må vel nesten regne med å havne på bilder nå til dags når alle går og knipser bilder hele tiden. Bildet er stilig, likte at bakgrunnen fremstår nesten sort/hvitt mens menneskene er fargerike og i farta. Og det passer jo fint at han står og selger "Folk er folk" , for sånn er det jo Jeg også likte godt dette bildet
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 9. april 2017 Skrevet 9. april 2017 Flott bilde i gatemiljø , hvor folk som er folk haster avgårde i den travle hverdagen , mid season sale eller ei . Alec
Anbefalte innlegg