phnx85 Skrevet 4. desember 2003 Skrevet 4. desember 2003 (endret) Jeg må kjøre en exe fil for å konfigurere proxy settings i IE, men hva må jeg skrive i scripte for å kunne kjøre den filen? Jeg prøvde å skrive "run Proxy.exe" men filen lastes ikke. Her er scriptet: @echo off : Login-script for *** : Starter KIXTART med login.scr, se dette IF "%OS%" == "Windows_NT" GOTO WINNT net use l: \\ntsrv1\netlogon l:\KIX32 GS.SCR run proxy.exe GOTO SLUTT :WINNT KIX32 GS.SCR :SLUTT Alt av filer ligger under: C:\WINNT35\system32\Repl\Import\Scripts Endret 4. desember 2003 av phoen|x
|SeVen| Skrevet 4. desember 2003 Skrevet 4. desember 2003 Nå er det vel flere år siden jeg drev med dette, men mener du ikke bare trenger å skrive pathen, så skal den starte av seg selv, vis du skriver eks. "run C:\blablalbla\bla.bat
phnx85 Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Skrevet 4. desember 2003 Nå er det vel flere år siden jeg drev med dette, men mener du ikke bare trenger å skrive pathen, så skal den starte av seg selv, vis du skriver eks. "run C:\blablalbla\bla.bat Probleme er ikke å starte .bat filen, men problemet er å få .bat filen til å starte proxy.exe
dalri Skrevet 4. desember 2003 Skrevet 4. desember 2003 send en mail til [email protected] Så skal du få oppskriften
phnx85 Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Skrevet 4. desember 2003 (endret) Jeg fant problemet. @echo off : Login-script for *** : Starter KIXTART med login.scr, se dette IF "%OS%" == "Windows_NT" GOTO WINNT net use l: \\ntsrv1\netlogon l:\KIX32 GS.SCR GOTO SLUTT :WINNT KIX32 GS.SCR :SLUTT proxy.exe Jeg trengte ikke å bruke "run" og proxy.exe måtte komme på slutten, for den blandet seg inn i kjøring av gs.scr Yes! Da var endelig det problemet ute av verden 90% av dagen min bestod jo av å springe rundt til alle og legge inn proxy innstillingene når de roper: "Internett fungerer ikke *buhu* , PS: dalri, jeg tror ikke det som står nederst i signaturen din er så lovlig på dette forumet. Tenkte jeg bare skulle gi en heads up før en moderator ser det Endret 4. desember 2003 av phoen|x
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå