Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

billig air-net?!?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg bor i Tromsø, å har siklet på air-net en stund... Det er bare d at radiostashet er så ***** dyrt, og de eneste jeg vet som selger d jeg trenger er plus-data i tromsø som ikke er spesielt billige...

 

mitt sp. mål er altså om d finnes noen plasser jeg kan kjøpe utstyret billigere... (internett?!?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei å håpp..

 

jeg bor også i tromsø..

 

før du i det hele tatt vurderer å gå til anskafflese av antenne osv.. ring dem på 810 01150 og spør etter en tekniker, så spør du om de har dekning der du bor..

 

per i dag har de bare en på tromsdalstinden og en på nordøya.. de sier den på håkøya skal komme opp til helga.. men, de sa også, for 3 uker siden, at serveren skulle komme opp til helga..

 

de er helt amatører.. men jeg har hørt(jeg venter selv enda på sender på håkøya) at det skal være bra ping og hastighet på linja..

 

du kan maile meg på:

[email protected] med subject "air-net" hvis det var noe mer du lurte på.. du kan også få høre hvordan linja er(hvis sendern en gang kommer opp på håkøya[bor selv på storelva])

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hei

Jeg bor også i Tromsø

Venter selv på senderen på slettelva

ikke kjøp utsryt på plus-data de bruker flere måneder på og levere utstyret til deg

Jeg ble lei av og vente og tok kontakt med et annet firma

Sverre Jacobsen kontormaskiner as

Tlf:77677800

Der fikk jeg det på dagen

Koster rundt 2500

ikke mye billigere på nettet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...