OKKOKK Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 Hei hei og morn morn! Jeg har tenkt å overklokke grafikkkortet, med så vet jeg ikke hvor jeg skal koble til vifta Det jeg kan velge mellom er å koble den til CHA FAN eller PWR FAN...Hvliken skal jeg koble til?
xico Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 og hvilken vifte er det? VGA? eller kabinett vifte? har vell ikke no å si.. bare koble den i CHA FAN du... som står for CHASSIS FAN
OKKOKK Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Skrevet 3. desember 2003 Det er VGA.. Men når jeg kobler til CHA FAN så kommer det bar opp en melding på skjermen litt etter at jeg har slått på: Overclocking Failed Og jeg har heller ikke overclocka noe som helst! Det er en CPU vifte jeg skal koble til
Simen1 Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 Koble til hvilken som helst av vifte-tilkoblingene. De har akkurat samme funksjon og er selvfølgelig kompatible. De gir alle 0 og 12V, og den midterste pinnen er tilbakemelding på viftehastighet. Dvs. at hvis du kobler den til CHS FAN så vil vifta fungere normalt og i bios står det f.eks "Chassis fan: 2500rpm". Setter du den på PWR FAN står det f.eks i bios: "Power fan: 2500rpm"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå