Gå til innhold

kass graf kort kjøper jeg?


pizzabud

Anbefalte innlegg

skal ha nytt graf kort, spilla jeg spiller er cs, d2 og sc. trenger ikke noe heavy gf4 men AAx4 eller 2 og anisotropisk filtring på i cs ville vært fint :smile:

så på testen av radeon8500 le kortet, der kunne man sette anisotropisk filtring på 8x, går det ann med et pro kort - gainward gf2pro/450 golden sample som jeg låner nå?

er det bare radeon kortene som har truform og de tingene som gir bedre grafikk i cs?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

postet du dette i rett tråd eller?

tnt2 går ikke i cs med aax2/4 og anisotropisk filtring + det mangler truform og en del oppiffende snask :smile:. tror du har misforstått, men les nøye gjennom før du anklager noen for noe.

 

[ Denne Melding var redigert av: El_PoLLo på 2002-02-28 21:43 ]

Lenke til kommentar

om det heter awm i virkeligheten er ikke relevant - i cs heter det awp basta! :smile:

men hva har det med denne tråden og gjøre uansett? skal kjøpe det kortet om rundt en måned hadde jeg tenkt. og da håper jeg at cs ikke hakker, lagger og alt slikt shitt som det gjør nå en del ganger.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-28 21:43, El_PoLLo skrev:

Tror du har misforstått, men les nøye gjennom før du anklager noen for noe.


 

Nei, jeg har ikke misfortått noe. Jeg skrev dette fordi jeg mener at man ikke trenger et ok skjermkort for å kjøre de spilla pizzzzzabud liker å spille.

TNT2 er mer en nok

Lenke til kommentar

sintbrus: har et gainward gf2pro/450 golden sample nå som jeg låner for og teste. 1024 oppløsning, ingen AA og anisotropisk filtring og fps er 40-60...

derfor tviler jeg på tnt2 holder når jeg setter på AA og anisotropisk filtring :smile:

ville heller hatt radeon 8500 eller gf3ti500 enn gf4mx.

synd du blir sliten av og hoppe i 1.4, synes det blir dumt når cs skal bli mere realistisk - det skulle heller blitt mere arkade aktig med flere gametype som hunt down chicken eller noe :smile:

tror jeg kjøper radeon 8500 til 2700 kroner, hvis dette er bra med AAx4 eller mere og anisotropisk filtring på max og truform og det andre snasket til radeon :smile:.

vil gjerne høre fra en som har cs og radeon 8500

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...