Gå til innhold

Counter-Strike Clan


Anbefalte innlegg

Noen som har lyst til å joine en "skilled" clan som er aktiv?

Vi søker etter skilled folk som ikke sitter å lamer opp til et lite hjørne med awp, men heller hjelper team m8 når de trenger hjelp og sånt.

WnA består av 5 personer men nå er 3 av dem lite aktive så vi søker etter noen nye. Vi spiller CS1.5 fordi det er så mye bedre en 1.6.

 

Kom på play.csplanet.no:27015

27016

27017 for å se enten meg "Hawk" eller "Mulig" i action :D

 

WnA= WarLords Of The Norwegian Army

Vi har mIRC chan og som ligger på q.net #wotna

 

Clan Tag on public whats the big idea?

Endret av Phoenix-Hawk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere vet ikke hva dere skal gjore hvis wonid blir

lagt ned da virker dere ikke sa seriose siden den

skal legges ned de venter bare pa at steam skal bli

fiksa helt.

da burde dere ikke leite etter seriose spillere hvis det

bare er for lage en clan og ikke ha noe planer.

Lenke til kommentar

Å shit ass jeg klarte å få 50 - 5 stats engang da.. (i 1.5)

Kan jeg joine clanen deres eller? dere virker uberpro og oldschool siden dere bare spiller 1.5 og derfor har jeg lyst til å joine dere.

 

Har dere en irc chan så jeg kan ta kontakt å spørre om try?

 

Jeg kan spraye ak og colt + at jeg har mine øyeblikk med awp men er egentlig best med deagln da :D

Kan også kaste he og flash hvis det blir nødvendig :o

Deagl skillza mine gjør at laget mitt ofte vinner andre runden selv om vi ble eid i gunround og det vel _LITT_ da?

 

Jeg er en ekspert på å defuse bomber i 1.5 siden jeg _ALTID_ kjøper deff kit i tilfelle jeg trenger det! Jeg kan dessuten smart plante som Terror sånn at fiendene må defuse med ryggen til (thihihihiih)

Jeg kan diverse map bugs jeg flittig bruker og er ekspert på cpl boosts :thumbs:

 

Deagl eco er min spesialitet (kansje fordi jeg har det sA ofte)

 

hAper dere lar meg trye for clanen deres mvh Sandaker-

Lenke til kommentar
Å shit ass jeg klarte å få 50 - 5 stats engang da.. (i 1.5)

Kan jeg joine clanen deres eller? dere virker uberpro og oldschool siden dere bare spiller 1.5 og derfor har jeg lyst til å joine dere.

 

Har dere en irc chan så jeg kan ta kontakt å spørre om try?

 

Jeg kan spraye ak og colt + at jeg har mine øyeblikk med awp men er egentlig best med deagln da :D

Kan også kaste he og flash hvis det blir nødvendig :o

Deagl skillza mine gjør at laget mitt ofte vinner andre runden selv om vi ble eid i gunround og det vel _LITT_ da?

 

Jeg er en ekspert på å defuse bomber i 1.5 siden jeg _ALTID_ kjøper deff kit i tilfelle jeg trenger det! Jeg kan dessuten smart plante som Terror sånn at fiendene må defuse med ryggen til (thihihihiih)

Jeg kan diverse map bugs jeg flittig bruker og er ekspert på cpl boosts :thumbs:

 

Deagl eco er min spesialitet (kansje fordi jeg har det sA ofte)

 

hAper dere lar meg trye for clanen deres mvh Sandaker-

Håper du tuller ;)

Lenke til kommentar

Hmm, jaja det finnes jo mange wannabe 1337 CS playere da som lyver om sine stats og jukser for å være "gode". Selvom du får f.eks som du sier 50 - 5 betyr ikke at du trenger å være bra. Har jo fått samme score+++ på fy_iceworld. 50 - 5 er ikke vanskelig det viss du er god og spiller litt legre en 30min på mapet. Men å lyve om at du har fått det er det bare nwbs som gjør :thumbdown:

Lenke til kommentar
Hmm, jaja det finnes jo mange wannabe 1337 CS playere da som lyver om sine stats og jukser for å være "gode". Selvom du får f.eks som du sier 50 - 5 betyr ikke at du trenger å være bra. Har jo fått samme score+++ på fy_iceworld. 50 - 5 er ikke vanskelig det viss du er god og spiller litt legre en 30min på mapet. Men å lyve om at du har fått det er det bare nwbs som gjør :thumbdown:

Tror ikke på deg vil ha screenshot :o

Lenke til kommentar
Hmm, jaja det finnes jo mange wannabe 1337 CS playere da som lyver om sine stats og jukser for å være "gode". Selvom du får f.eks som du sier 50 - 5 betyr ikke at du trenger å være bra. Har jo fått samme score+++ på fy_iceworld. 50 - 5 er ikke vanskelig det viss du er god og spiller litt legre en 30min på mapet. Men å lyve om at du har fått det er det bare nwbs som gjør  :thumbdown:

Tror ikke på deg vil ha screenshot :o

Hehe... ;)

 

Få se dine 50 -5 da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...