Gå til innhold

HyperX Cloud II headset. Lyd kun fra en høyttaler på en av pcene.


Anbefalte innlegg

Startet opp skype i dag, og han jeg snakket med var kun å høre i høyre høyttaler av headsettet mitt. 

Når jeg testet med musikk hører jeg deler av sangen i venstre øre, men aldri vokal. 

 

Testet headsettet på en annen pc og det fungerer fint der. 

Lastet ned ferskeste firmware uten at det hjalp. 

 

Noen forslag? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv å fjern/avinstaller alle lydriverene i "enhetsbehandling" du har på pc-en, restart. Visst det ikke løser seg, prøv å koble headsett inn en annen lydutgang. Se etter om det er noen ukjente drivere som mangler installasjon, unngå installasjon av flere typer lydrivere, så tror jeg dette skal fikse problemet. :)

Lenke til kommentar

Prøv å fjern/avinstaller alle lydriverene i "enhetsbehandling" du har på pc-en, restart. Visst det ikke løser seg, prøv å koble headsett inn en annen lydutgang. Se etter om det er noen ukjente drivere som mangler installasjon, unngå installasjon av flere typer lydrivere, så tror jeg dette skal fikse problemet. :)

Headsettet kommer med eget lydkort såvidt jeg har forstått og kobles inn i en USB inngang og det skulle ha noe å si. 

Får jeg enkelt instalert driverne i enhetsbehandling etterpå? 

Lenke til kommentar

Ja dem skal automatisk installeres pånytt etter restart.Visst ikke så prøver du og koble ut headsettet også inn igjen. 

 

Funker det fortsatt ikke, så kan du kjøre en windows update å se om det løser problemet.

 

Sjekk at du bruker riktig lydenhet under "Avspillingsenheter", som du finner fram med å høyreklikke på lydikonet nede til venstre på oppgavelinjen, evt deaktiver det du ikke bruker.

Endret av Graf1ga
Lenke til kommentar

Prøvde å koble til headsettet med jack, og da funker det som det skal. Ser ut til at problemet ligger i usb portene. Har den siste tiden slitt med at musen mister conenction også. Får samme lyd som når man koblet til/fra en USB enhet. 

 

Hadde en gul trekant over USB i Device manager. Lastet ned ny driver fra produsent av hovedkortet mitt og nå forsvant denne trekanten, men har fortsatt samme problem med headset/mus

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...