Gå til innhold

Smolov Jr Squat, vil jeg miste "gains" etter programmet?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en gutt på 22 som har begynt på Smolov Jr Squat i håp om å kunne nå 180kg (ikke et utrolig høyt mål, men er noe jeg anser innenfor "rekkevidde"). Jeg har per nå et utrolig dårlig løft på 160kg, men her var form helt for jævelig og depth ikke 100%, så gikk ut ifra 150kg som max ved oppstart av Smolov.


 


Det jeg lurer på er om tap av kg på bøyen etter programmet er normalt/standard. Har to venner som har kjørt det samme programmet og økt mellom 20-25kg, men det virker som på begge to at de har mistet en del i etterkant. Er det slikt man kan forvente i de fleste tilfeller? Jeg bøyer per dags dato 2 ganger i uka, og kjører 5x5/3 begge dagene. Er det dager jeg føler meg helt for jævelig blir det flere reps og lavere vekt, men uansett bøyes det 2 ganger i uka. Det jeg lurer på er egentlig om hva som kan gjøres for å evt minimere tap av kg på bøyen, ettersom jeg gjerne vil holde på så mye som mulig. Noen tips her?


 


Alle tips rettet mot dette taes i mot med takk, samt tips på form ettersom den heller ikke er 100%.


 


160kg bøy (regnes igrunn ikke som "max" mtp form). 



 


150kg bøy 



Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...