dash Skrevet 3. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Jeg har en 2048kbit linje fra bluecom, og har i de siste månedene hatt en veldig ustabil adsl linje. Hastigheten har variert fra 300-1500kbit. mest under 1000kbit. Etter mye testing, ringing og mailing til bluecom fant de til slutt ut at sentralen vi var koplet opp mot var "over booked", altså overbelastet. Siden jeg ikke har fått hastigheten jeg har betalt for, har jeg rett til prisavslag på linjen? Endret 3. desember 2003 av dash Lenke til kommentar
agvg Skrevet 3. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg har en 2048kbit linje fra bluecom, og har i de siste månedene hatt en veldig ustabil adsl linje. Siden jeg ikke har fått hastigheten jeg har betalt for, har jeg rett til prisavslag på linjen? Det har nok hvert andre feil enn bare dette, dette ser de jo på sekundet. Ja, ring fakturaavdelingen og legg frem saken på en skikkelig og ordentlig måte så får du sikkert til en ordning. Lenke til kommentar
Rim Skrevet 3. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2003 Egentlig ikke. Hastigheten du bestiller er maks oppnåelig hastighet, ikke garantert. Men det spørs om de kjører på det da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå