Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

har jeg rett til prisavslag?


Anbefalte innlegg

Jeg har en 2048kbit linje fra bluecom, og har i de siste månedene hatt en veldig ustabil adsl linje.

 

Hastigheten har variert fra 300-1500kbit. mest under 1000kbit.

 

Etter mye testing, ringing og mailing til bluecom fant de til slutt ut at sentralen vi var koplet opp mot var "over booked", altså overbelastet.

 

Siden jeg ikke har fått hastigheten jeg har betalt for, har jeg rett til prisavslag på linjen?

Endret av dash
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har en 2048kbit linje fra bluecom, og har i de siste månedene hatt en veldig ustabil adsl linje.

Siden jeg ikke har fått hastigheten jeg har betalt for, har jeg rett til prisavslag på linjen?

Det har nok hvert andre feil enn bare dette, dette ser de jo på sekundet.

Ja, ring fakturaavdelingen og legg frem saken på en skikkelig og ordentlig måte så får du sikkert til en ordning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...