Gå til innhold

Elitegroup Green 661 -Wlan?


gerignyg

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg nettopp en EliteGroup G551 fra www.digitalimpuls.no etter å ha lest testen på Dinside. I testen stod det at det skulle være innebygget wlan på denne maskinen, men nå har jeg satt opp maskinen med winxp og kan ikke finne dette wlan-kortet.

 

Noen som har en slik maskin med wlan-kort?

 

Er det en spesiell måte å installere dette kortet på?

 

G

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har samme maskinen, også kjøpt fra multicom.no.

Ja, den leveres med WLAN (Realtek 8180). Du må ha riktige drivere for at windows skal finne kortet, og som sagt over finner du de riktige driverne enten på CDen som fulgte med, ellerpå ECS side sider.

 

Er også veldig fornøyd med min maskin :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg har samme maskinen, også kjøpt fra multicom.no.

Ja, den leveres med WLAN (Realtek 8180). Du må ha riktige drivere for at windows skal finne kortet, og som sagt over finner du de riktige driverne enten på CDen som fulgte med, ellerpå ECS side sider.

 

Er også veldig fornøyd med min maskin :thumbup:

Jeg har samme maskin, kjøpte den for ei uke siden! Men jeg kjøte barebone først også ram, prossesor og hd. Jeg kunne ikke finne noe trådløsnettverkskort, eller Windows kunne ikke finne det! Jeg ringte til butikken, og de svarte med at det stemte og de tilbød meg om enten å betale 100 kr og få 54mbps PCMCIA kort eller få den integrert med 11 mbps. Jeg valgte den første og nå funker den fint! Men det kan kanskje være at det ligger en integrert trådløs nettverkskort i maskinen? Kan jeg teste dette ut?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...