Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Ubehag i venstre side av mage


RogeRRRRRR

Anbefalte innlegg

Jeg opplever til tider et svakt ubehag i venstre mageregion, neders ved ribbena, helt på siden av kroppen. Det oppleves som et svakt trykk på nederste ribbben. Jeg vet ikke hva dette kommer av, og klarer ikke skille om det stammer fra muskler eller indre organer. 

Dette startet for ca. et halvt år siden, men kommer og går, feks merket jeg ingen ting til dette i julen. Nå i de siste ukene har  det kommet tilbake, og det er muligens mer merkbart nå enn det har vært før. 

 

Er 19 år og relativt sunn, har ingen og har ikke hatt noen sykdommer. 

 

Er det noen som har opplevd lignende, eller vet hva dette kan være? Bør jeg gå til lege?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, hvorfor ikke gå til lege? Du har hatt plagene i rundt et halvt år. Legen vil også kunne gi deg et skikkelig svar. Trenger ikke være kritisk før man går til legen, greit å ta tak i ting mens alt er bra før det evt. blir et problem.

Her blir det nok mye gjetting og vi ender opp med å anbefale deg å ta en tur til legen uansett bare for å være sikker :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...