b-real Skrevet 1. desember 2003 Skrevet 1. desember 2003 Jeg lurte på om det var noen som kunne har vært noen engler og kunne funnet en sang for meg. Funkdoobiest heter gruppa og sangen heter "Pussy ain't shit". Klarer ikke å finne den noen steder lenger. Er ganske gammel sang.. Til han/hun som finner den vil jeg gi 1000 kyss og klemmer.
adawen Skrevet 2. desember 2003 Skrevet 2. desember 2003 Jeg skjønner ikke helt hvor du leita, menneh - dette var easy shit.. Funkdoobiest - Pussy Ain't Shit
Suppelars2k Skrevet 2. desember 2003 Skrevet 2. desember 2003 (endret) Warez på forumet!!!!!! :O :O :O også fra en moderette(kvinnelig mod) da EDIT: Funky beat Endret 2. desember 2003 av HalTan
bjaa Skrevet 2. desember 2003 Skrevet 2. desember 2003 Kult, da er screenshot bevis tatt! OG viss noen nekter meg å legge ut warez linker her, så har jeg bevis
fy_pokkers Skrevet 2. desember 2003 Skrevet 2. desember 2003 Den var fet da, groovy beats Rappen ligna til forveksling på cypress hill..?
b-real Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Skrevet 2. desember 2003 *koseknuse adawen* *sende en søt bamse i posten elns* hihi Tusen takk.
b-real Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Skrevet 2. desember 2003 Den var fet da, groovy beats Rappen ligna til forveksling på cypress hill..? Vel, B-Real har noen sanger sammen med Funkdoobiest. Og ja det er ganske cypress hill, men dog...not tha cypress.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå