Gå til innhold

Samsung Galaxy S5 SM-G900F 16GB begynner å fuske. Kjøpe ny mobil?


Gjest medlem-329093

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-329093

Jeg har en Samsung Galaxy S5 SM-G900F 16GB som er ustabil, vet ikke om det er fordi jeg har kryptert den men når jeg rebooter den så skal den egentlig gå i låseskjerm men jeg ser seriøst appene og forsiden i nesten fem sekunder før den bestemmer seg for å komme med låseskjermen. Dessuten forsov jeg meg i dag tidlig, da mobilen klikket i løpet av natten og fikk helt sort skjerm med konstant blått lys på "statusindikator"-lyset over skjermen, vet ikke hva annet jeg skal forklare det som. Den lå ikke til lading eller noe, den bare låste seg totalt mens jeg sov, reagerte ikke på at jeg holdt inn strømknappen i ti sekunder flere ganger, til slutt måtte jeg ta ut batteriet og sette det inn igjen. Etter det var den "helt fin" igjen. Det er første gangen den har klikket sånn, men jeg begynte å tenke på om jeg må kjøpe en ny mobil uansett snart. Den har fått seg en trøkk av en fotball en gang og fikk da luftbobler under skjermen av det. Har ikke merket noe spesielt i forbindelse med det. Den er kjøpt (ny) på en bedriten kiosk-butikk uten verksted eller kundeservice for to-tre år siden. Jeg håper noen vet hva som kan være feil med den, og om jeg bare bør kjøpe en ny mobil først som sist. Men denne gangen kjøper jeg fra en butikk med verksted :)

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...