voice- Skrevet 1. desember 2003 Skrevet 1. desember 2003 For 5 uker siden mottok jeg, etter 3 uker for lenge på venteliste, en 15" AlBook. Den fikk problemer etter 2 uker, og ytteligere 2 uker gikk med til å få et bud til huset mitt når jeg var hjemme og så få et nytt (!!!) bud hit for å hente pakken. Nåja, AppleSupport kan kanskje ikke ta skylden for det, men i dag fikk jeg maskinen tilbake. For det første har skjermen nå en nett liten RIPE. De har ripet skjermen min!!! For det andre spesialbestilte jeg PowerBooken min for å få Airport Extreme og bakgrunnbelyst tastatur. Dette er nå erstattet med et vanlig tastatur. Forstår noen hva jeg sier? Jeg betalte 650kr ekstra for bakgrunnsbelyst tastatur, nå har de stjålet det. Jeg er langtids Apple-fan, min første Mac var en Performa, så en iMac Bondi Blue, deretter en Quicksilver PowerMac og 15" G4 iMac. Jeg eier også 2 iPoder, en av dem døde etter 12 måneder. Jeg ELSKER Apples produkter, ingen andre har så mange gode løsninger i hardware/software, men Apple som selskap (AppleStore, AppleSupport) gjør at jeg seriøst vurderer Fujitsu/Siemens som leverandør av min neste laptop. For de som lurer på hvorfor jeg klager her og ikke til AppleSupport, de tar ikke telefonen. Jeg har oppdaget før at de har en telefonsvarer etter arbeidstid på telefon 81500158, nummeret som AppleSupport-siden ber meg ringe, men aldri at det blir lagt på i andre enden før jeg hører stemmer. På følgebrevet sto det imidlertid at de var å nå fra 8 til 20 på tlf. 26500069. Dette nummeret er ikke i bruk engang. Seriøst, hva ****** er dette for selskap?
voice- Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Skrevet 4. desember 2003 Hvis dette fortsetter og de ikke vil hjelpe en dag, så er fristelsen stor...
kvikks Skrevet 4. desember 2003 Skrevet 4. desember 2003 bestill aldri direkte fra Apple, support suger vilt... lurt å ha en forhandler du kan tyne.
Christian86 Skrevet 8. desember 2003 Skrevet 8. desember 2003 Hm, minner om meg. eneste forskjell var at jeg betalte 26000 hos Computercity. Skulle få ny maskin, det har gått 4 mnd og ingen har sett den nye maskinen. Computercity sin sjef gav oss pengen tilbake til slutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå