Gå til innhold

Google Drive spørsmål


rolfmm

Anbefalte innlegg

Jeg har begynnt å bruke Google Drive for backup og fjernlagring. Jeg har 1TB lagringsplass på GD, men har støtt på et problem. Min C:stasjon er en SSD på 120GB som jeg prøver å ha kun programvare på, mens D: skal brukes til datafiler/dokumenter/bilder osv. GD-mappa mi ligger på C: og når jeg skal kopiere/flytte bilder til GD må legge de i GD-mappa på C:, og nå er C: full og jeg får ikke bruke mer enn 100GB på Google Drive. Hvordan løser jeg dette? Det kan vel ikke være meningen jeg skal ha like mye lagringsplass på C: som jeg har på GD? Jeg har prøvt å flytte GD-mappa fra C: til D:, men det går ikke. Hva gør jeg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du går til innstillinger på din Google Drive app på maskinen og velger hvilke mapper du vil (eller ikke vil) synkronisere, eller fjerner appen og mappen fra maskinen helt og holdent. Og så laster du opp det du skal ha i din Google Drive ved å bruker nettleseren (drive.google.com).

Lenke til kommentar

Du går til innstillinger på din Google Drive app på maskinen og velger hvilke mapper du vil (eller ikke vil) synkronisere, eller fjerner appen og mappen fra maskinen helt og holdent. Og så laster du opp det du skal ha i din Google Drive ved å bruker nettleseren (drive.google.com).

 

Nå har jeg prøvt å finne innstillingene på GD-appen på maskinen, men jeg vet ikke engan om jeg har klart å finne appen! Den ligger som en mappe i utforskeren og når jeg høyreklikker på den eller en mappe får inget valg om synkronisering. Jeg bruker Win10.

 

Jeg har fått til å laste opp til GD ved hjelp av nettleseren. Men jeg får ikke laste ned på samme måte....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...