ZizMan Skrevet 1. desember 2003 Skrevet 1. desember 2003 Hvordan er det man klokker opp et skjermkort i windows 2000? Skjermkortet er av type: GeForce4 Powerpack 64mb ti4200.
Windoge Skrevet 1. desember 2003 Skrevet 1. desember 2003 Samme som du gjør i de andre operativsystemene. Bruk Powerstrip til å klokke.
ZizMan Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Skrevet 1. desember 2003 Hvilken versjon av Powerstrip er den beste?
ZizMan Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Skrevet 1. desember 2003 Hvilken versjon av Powerstrip er den beste?
ScientifiC Skrevet 1. desember 2003 Skrevet 1. desember 2003 (endret) Bruk CoolBitz.. Regedit fil som åpner for clocking av nvidia kort i driveren . Kan lastes Fra www.Guru3d.com . Jeg bruker Pstrip v.3.47 Endret 1. desember 2003 av ScientifiC
ZizMan Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Skrevet 1. desember 2003 Jeg har lastet ned Powerstrip v.3.47. nå. Men jeg finner ikke noe om hvordan man klokker skjermkort. Det er første gangen jeg jobber med det programmet.. Noen som kan fortelle meg om hvordan jeg klokker skjermkort?
Endre Skrevet 1. desember 2003 Skrevet 1. desember 2003 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=171401
anon12234 Skrevet 1. desember 2003 Skrevet 1. desember 2003 ja, man trykker høyreklikk på det lille ikonet nede på programmlinjen i windows, da kommer det onn en slags "rullgardin", nest nederst står det "performance Profiles", gå på den og det sklir uten en til siden, trykk så på confugure, der han du minne klokkemeteret og gpu klokkemeteret. så setter du begge op med ca 5 før du startet 3dmark å sjekker for artifacts, repeter dette med å sette opp ca 5-6 mhz hver gang til du får artifacts, da klokker du ned noen mhz. (du trenger ikke å kjøre hele 3dmark testem for hver gang du setter opp 5 mhz...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå