Gå til innhold

Støtter 9800SE AIW 2 skjermer?


Clone baby

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har samme type utgang (1 x DVI) på jobben, og bruker 2 skjermer. Det foregår gjennom en magisk(ingen sarkasme tiltenkt) kabelstump som splitter signalet i 2 (DVI han til 2*DVI hun). Funker sikkert hvis du får tak på en slik.

 

Lykke til.

Blir ikke problemet da at du får det samme bildet på begge skjermene, og iogmed at du bruker en (mest sannsynligvis) passiv splitter et dårligere bilde?

 

Mente å ha lest på Komplett at du kan koble til to skjerm med bruk av en adapter.

Lenke til kommentar

Nei, jeg har selvsagt ikke samme bilde på begge skjermene, men utvidet skrivebord.

 

DVI er jo et digitalt format, og kan dermed klare å produsere to skjermbilder gjennom èn kontakt. Du kan jo søke litt om teorien på nettet (kanskje howstuffworks.com, eller noe).

 

Hmm... klarer ikke å finne en slik kabelstump på noen nettbutikker i farta. Maskinen min (på jobb) er uansett en dell, og skjermkortet er et Nvidia Quadro NVS.

 

Lykke til med aiw-kortet. :)

Lenke til kommentar

sheriff: mener du virkelig det? Det kan da ikke være mange nyere kort som ikke støtter 2 skjermer? Men jeg kan jo ta feil.

 

Uansett, ifølge komplett støtter 9800se aiw 2 skjermer (Hercules), selv om det ifølge specsen har to utganger på kortet.

 

Ble ikke noe klokere av dette? kanskje Clone Baby kan sjekke hjemmesida eller manualen til kortet?

Lenke til kommentar
sheriff: mener du virkelig det? Det kan da ikke være mange nyere kort som ikke støtter 2 skjermer? Men jeg kan jo ta feil.

 

ja, jeg mener det. Når du mener støtte for 2 skjermer, mener du dual vga, eller mener du å vise samme bildet på begge skjermene? det siste er selvfølgelig mulig på alle AIW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...