Gå til innhold

Prosjekt dobbel C0bra


Anbefalte innlegg

Har lenge hatt i tankene å bygge meg et kabinett i kryssfiner.. Har tegnet utallige skisser og til slutt fant jeg den rette.. Kom frem til at jeg skulle ha et kabinett med to rom i, et til hw og ett til vannkjøling og psu til peltier, selv om jeg ikke har tec enda så skal det komme!.. målene ble ca 60*60*60cm så det er ikke noe lite kabinett det er snakk om.. begynte bygginga for en stund siden, men har hatt en liten selv forskylt "ferie" så jeg har ikke fått lagt opp noe her på forumet.. Bruker nå kabinetet til daglig, selv om det ikke er på langt nær ferig!

 

Bilder:

 

Radiator og pumpe

 

Hovedkort

 

Front

 

Oppdateringer kommer sikkert til helga.. Har planer om å lage til sideplatene nå i uka også skal jeg lakke hele skiten snart.. skal også lage et 5.25" stativ som jeg kan ha cd/dvd rommene i.. Peltier kommer i februar :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var digert!!! Seriøst enorm TEC rigg du har planer om å bygge eller??

 

Så du hadde temp problemer. Suger eller blåser radiator viftene dine?? I ditt tilfelle bør de suge for å få kjøligest mulig luft gjennom raddisen.

 

Med den kabbis størrelsen har du fint plass til en bilradiator og da skla du kjøle pelt elementet lettt

 

Keep up the good Work

Lenke til kommentar

Vel, tenkte bare at det er godt med god plass for å slippe i olle i fult av ledninger og sånt :p .. Har litt forskjellige planer ja! Skal komme tec på cpu først, så skal det komme nytt skjermkort med tec også kansje det kommer en prometia eller noe..

 

Det skal bli penere.. men har ikke hatt gidda.. Viftene framme blåser inn og de bak blåser ut..

Endret av C0bra
Lenke til kommentar

Hadde planer om å få pussa ferdig sidene, og lakka hele greia i helga som var.. men ble hekta på nfs underground så det ble ikke mye modding nei! får håpe jeg får gjort noe i helga som kommer..

 

Har en liten oppdatering på vannkjølinga, kjøleblokkene er nå kobla i paralell..

Lenke til kommentar

Liker å ha god plass for å slippe å stresse for hver minste ting jeg skal gjøre.. også skal jeg ha peltier utpå nyåret så jeg må ha hvertfall 1psu til..

 

Har saget vekk det som var fremfor radiatoren nå, men får ikke lagt ut bilder på hjemmesida mi! klarer ikke å gjøre noe der, det virker som om sida ikke klarer å registrer det jeg gjør! :angry: så bildene får komme senere..

Lenke til kommentar
Blir sikkert aldri ferdig :p og home.no funker fortsatt ikke :angry:

synd. Og det er snart slutt på helga :cry:

 

God Jul :xmas:

 

mvh BalleMann

hehe.. skal kjøpe lyddempings plate i morgen å lage til noe rundt harddiskene..

 

Edit: får enda ikke lagt inn bildene på home :angry:

Endret av C0bra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...