Gå til innhold

Kjøp av sammenleggbar shoot-through paraply


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har innsett behovet for et par paraplyer til innendørs bruk, men kan tenke meg noen som er såkalt "double folding" for å evt kunne pakke dem med i en fotosekk eller lignende.

Ellers ser jeg for meg å kun benytte shoot-through, så jeg ser ikke helt vitsen med å punge ut for 3-i-1 løsninger.

Størrelsesmessig tror jeg at en snau meter er midt i blinken, mulig 90cm (3ft) er det nærmeste jeg kommer her.

 

Noen som vet om en nettbutikk som selger slike til en grei pris? Jeg sjekket nærmeste Japanphoto, og de var ikke klar over at slike paraplyer eksisterte i det hele tatt.

 

Noe a la denne hadde vært ypperlig, men har ikke klart å finne noen norske forhandlere som fører den: https://www.amazon.com/dp/B001OKBLEE

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har kjøpt mange paraplyer i forskjellige størrelse og for det meste handlet hos B&H i USA.

 

Vil anbefale Westcott dobbeltfoldende med avtagbart trekk, da kan du velge om du vil shoot-through eller bounce. Ikke rare prisforskjellen med eller uten sort trekk og da har du i hvertfall muligheten til å velge.

Endret av Thunderhead
Lenke til kommentar

Killswitch: fotoplex ser ut som en fin butikk for ymse lysutstyr, men jeg ser ikke noen paraplyer av den sammenleggbare typen der.

 

Thunderhead: enig i at Westcott-paraplyene sikkert er verdt pengene sine. Hvor lang tid har det tatt å få ting sendt fra B&H? Jeg har handlet derfra tidligere, men bare med forsendelse internt i USA.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...