Gå til innhold

Air soft gun

amilost

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en G3A3 og en MP5A4.. Skal til Japan neste år, skal kjøpe meg en heftig GBB da.

(hvis den går gjennom tollen)

Men, hva er våpen uten riktig antrekk.. har seff Swat-utstyr og full svensk feltuniform :D

Skrevet
du har ikke GBB?

bestill nå! Er Ag3'en digg eller? har du metall kropp til den?

Tror ikke du får en gbb gjennom tollen... du må sende den hjem...

Har ikke metallkropp til den nei.. Skal se på det i Japan.

Den ser sånn ut: bilde

Skrevet

Jeg driver med airsoft og har følgende våpen:

marui m4a1 custom m/kikkertsikte

marui mp5a4 m/rødpunkt (synes ikke på bildet)

ksc glock19

utstyr.sized.jpg

Spiller såklart i norsk outfit :)

Regner med at jeg har svidd av minst 20 lapper på denne hobbyen hittil (utstyr alene), og det blir garantert mer i løpet av den nærmeste fremtid. Faktisk har jeg en bestilling på over 800 dollar på vei fra hongkong i skrivende øyeblikk :)

Spiller i gjøvik softgun klubb, og sidene våre ligger på følgende adresse:

www.gjoviksoftgun.com

EDIT: hadde tidligere også en KSC ingram m11, men solgte grunnet pengemangel

Skrevet
Er folket her med i noen klubber eller som spiller aktivt og drar på storspill i østlandsområdet?

blir med i klubb i januar, og vil være med i spill fra juni og utover (18 års dagen)

Skrevet

Hmm har en Marui MP5 i deler nå, lite å bruke den til bortsett fra å pøse kuler utover. Er jo ikke akkurat presisjons våpen hehe, litt vind så kunne du like gjerne holdt geværet andre veien, men kula stikker dit det blåser. må vist tune hop-up'en :p

Skrevet

Sorry men skyter ikke på folk eller blinker som ligner på mennesker . Kan heller ikke springe rundt omkring å skyte på alt. Sitter i ro og skyter på blink , leke millitær kan jeg gjøre på PC .

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...