DaRe_deVIl Skrevet 30. november 2003 Skrevet 30. november 2003 Vet ikke helt om dette hører under programmer på programmer.no eller her, men tar sjansen Skulle sende hit noe fra maskinen min siden jeg hadde ett problem, og jeg får ikke logga inn på hwforumet på min masmkin (noen som vet hvorfor?) Så sendte jeg hit, men først etter 10 min får jeg svar (her) fra det jeg sendte (fra en annen maskin) Litt rart eller?? Noen som vet hvorfor..? Kan det ha noe med msn msg 6.1 eller??
pgdx Skrevet 1. desember 2003 Skrevet 1. desember 2003 Kan det ha noe med msn msg 6.1 eller?? Eller deg? Var det det du skulle spørre om?
DaRe_deVIl Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Skrevet 1. desember 2003 Ja, det var det.. Jeg mente "kan det ha noe med at jeg bruker msn msg 6.1" er faktisk avhengig av det i og med at de fleste vennene mine såvidt vet hva irc er
Sorce Skrevet 1. desember 2003 Skrevet 1. desember 2003 nei d har overhode ingenting med msn 6.01 tror heller det er deg.. er ispen din eller pcen.. osv
pgdx Skrevet 1. desember 2003 Skrevet 1. desember 2003 Jeg skjønner ikke bæret av hva du prøver å si... Kan du prøve å forklare det én gang til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå