pingking Skrevet 27. desember 2016 Skrevet 27. desember 2016 Heisann Noen som har prøvd å koble mus til denne tven via usbportene på hub'en? Jeg får ikke dette til å virke av en eller annen grunn, kan det være feil med tv'en min? Har prøvd med en trådløs logitech mx anywhere og vanlige oldschool optiske usbmus, ingenting skjer. Nærmeste jeg har vært var første gang jeg koblet til mx anywhere mottakeren å dro ut kontakten på tven for å "starte den på nytt". Da var pekeren til musen der i noen sekunder før den forsvant for godt. Jeg innbiller meg at man skal bare kunne koble til via usb'en på hub'en og så skal musen fungere egentlig?
Complexity Skrevet 27. desember 2016 Skrevet 27. desember 2016 Fungere det i den ene usb porten bakpå tven? Har samme tv men ikke testet, men min gamle samsung fungerte fint med mus\tastatur i usbporten så rart om ikke denne skal kunne det.
pingking Skrevet 28. desember 2016 Forfatter Skrevet 28. desember 2016 Jeg prøvde tydeligvis bare feil apps. Musen fungerte i plex og webbrowseren. Ganske patetisk youtube app på denne tv'en da verken mus eller samsungs eget tastatur ikke virker i den.
Complexity Skrevet 28. desember 2016 Skrevet 28. desember 2016 Jeg prøvde tydeligvis bare feil apps. Musen fungerte i plex og webbrowseren. Ganske patetisk youtube app på denne tv'en da verken mus eller samsungs eget tastatur ikke virker i den. Spill av youtube fra mobil\nettbrett\pc og velg at det skal vises på tven. Mye enklere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå