Gå til innhold

Hjelp til valg av videokamera


Anbefalte innlegg

Hei jeg har fått et tilbud fra jobben om å kjøpe et video kamera, siden jeg er helt grønn så lurer jeg på hvilke av disse jeg eventuelt burde velge:

jvc gr-dvl 107

jvc gr-dvl 157

jvc gr-dvl 30

 

Eller kanskje ingen av de er noe særlig. Håper noen kan hjelpe meg.

 

Hilsen Arnesen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette kameraet "sikler" jeg VELDIG på for tiden. Har du noen brukererfaringer å dele? Har du DV redigeringskort/programvare?

mvh

Jan Risberg

 

Quote:


On 2001-10-23 02:19, sleazer skrev:

hei.

du sier ikke noe om hva du skal bruke kameraet til, men en ting er sikkert:

jeg anbefaler Sony TRV30E på det sterkeste.

de ligger rundt 16-17.000,- , men jeg snoket rundt på nettet og kjøpte det hos multicom.no for 13.899,-

dette kameraet har ALT, er enkelt å bruke...


Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jobbtilbud er, og vil for alltid være, lureri.

 

Du burde aldri benytte deg av jobbtilbud, uansett. Til og med når dem vrir og vender på prisene med langtidsbetaling og lignende så ender DU opp med å betale alt for mye. Jeg husker da pappa kjøpte en pentium 120 med 17 tommer skjerm for 3-4 år siden. Manskinen kostet 20000 på jobben, og dem reklamerte med at det var det nyeste og beste. Jeg husker at jeg gikk på internett og fant ut at jeg kunne bygd den selv for under halvparten.

 

Nei, jobbtilbud eksisterer BARE for å utnytte menigmanns peiling på data. Man tror vel ikke at en bedrift ønsker å gjøre en tilfeldig arbeidsplass en tjeneste for ingenting??

Lenke til kommentar

Jeg sjekket prisen på dette kameraet på multicom og brukte prissøket på kelkoo(om den er til og stole på er en annen sak).

 

Prisen til multicom lå bare 500 kr under prisen jeg må betale, en annen fordel er at jeg får rentefri avbetaling og for å ikke snakke om mindre skatt.

 

Men når det gjelder datautstyr så er jeg enig med deg.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-11-02 12:28, arnesen skrev:

Jeg sjekket prisen på dette kameraet på multicom og brukte prissøket på kelkoo(om den er til og stole på er en annen sak).


Prisen til multicom lå bare 500 kr under prisen jeg må betale, en annen fordel er at jeg får rentefri avbetaling og for å ikke snakke om mindre skatt.


Men når det gjelder datautstyr så er jeg enig med deg.



høres ut ikke ut som noe kjempekjøp det...kjøp et brukt i stede.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...