Gå til innhold

0% signalkvalitet og intet signal, men 80-90% signalstyrke! hva er problemet?!


Anbefalte innlegg

hei. jeg blir gæærn av det her... jeg får opp intet signal på min CD. jeg får ssignalstyrke 80% (fordi jeg er så langt nord, så 100% er svært vanskelig for meg), men signalkvaliteten er 0%!!! jeg har forsøkt å justere parabolen i høyde og til siden, men til INGEN nytte. jeg har forsøkt å kjøre kabel direkte til parabolhodet, men til ingen nytte. jeg har byttet coax-kabel samt prøvd med naboens dekoder, men det samme problemet er der også. har prøvd dekoderen min hos naboen, og der fungerer det som det skal. jeg har forsøkt å restarte dekoderen flere ganger, men til ingen nytte. jeg har byttet lnb-hoder, men det fungerer heller ikke. signalkvaliteten har holdt seg på 0% støtt og stadig UANSETT hva jeg gjør, vrir og vender på hodene og tallerken!!! HVA er problemet?! jeg leser på facebook og nettet med flere som sliter med dette, men de får ingen hjelp. :( så nå ser det ut til at vi må benke oss foran en intet signal-tv i hele jul... tunernavn: tnr-2850st.

NOEN som har tips? takker så meget på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

 

Kjøpe nytt abonnement med fri installasjon?

 

Du har sikkert forsøkt en mm av gangen mens tv er på - ikke bare signalmeteret.

 

Hva mener du med sistnevnte? ja, kompisen observerer signalkvalitetmeteren imens jeg stiller parabolen... og ja, har forsøkt å ta det svært rolig.

 

Jeg mener at man kan forsøke å ha "bilde" på TV istedet for signalmeteret når man justerer en millimeter av gangen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...