Gå til innhold

Jul på barbara.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:dribble:

 

har allerede begynt å spille julesanger på jobben :)

 

Tester jeg gjerne vil se er Acer Ferrari og Acer Aspire 2000. Skal kjöpe maskin för nyttår og nå tror jeg at det er disse maskinene det står mellom. FS 1840 hadde også värt interesant, men jeg er redd for at den kommer til å få rimelig likt resultat som 8830.

Lenke til kommentar
:dribble:

 

har allerede begynt å spille julesanger på jobben :)

 

Tester jeg gjerne vil se er Acer Ferrari og Acer Aspire 2000. Skal kjöpe maskin för nyttår og nå tror jeg at det er disse maskinene det står mellom. FS 1840 hadde også värt interesant, men jeg er redd for at den kommer til å få rimelig likt resultat som 8830.

Ferrari maskinen skal vi forsøke å teste. Test av FS D1840 kommer snart (i løpet av denne uken).

Lenke til kommentar
hva med en test av Acer TM 803Lmi ;-)

www.barbara.no har tidligere sagt at dette ar uaktuelt, da Acer Norge har sagt de vil vente til de lanserer neste generasjon.

Riktig det som blir sagt om Acer 803. Acer Norge har fortalt oss at de er fornøyd med den medieomtalen de har fått rundt Acer 803, slik at de ser ikke poenget med å låne den ut til flere nettsteder/aviser. Vi har i stedet blitt lovet arvtageren til test (som har blitt utsatt!).

Lenke til kommentar

Er det noen moderatorer som har mer informasjon ang. arvtager til Acer 803/804 LCi/LMi ?

 

Sitter her og venter på en tynn lett Pentium M-basert maskin med Mobility Radeon 9600 Pro. Det finnes foressten allerede 1 slik på markedet ; VoodooPc's Envy m460, den er derimot ufattelig dyr:(

 

HP sin NC8000 er tykk som fy, IBM sin T41p er like dyr som voodoo-maskinen! :angry:

 

Må vi vente til over nyttår med disse tynne vidunderne? Moderatorer, dere har vel litt inside info på dette området?

Lenke til kommentar

Jeg håper Barbara.no tar en test på videoopptak på den FS D1840. Leser at den har harddisk på 4200rpm og er usikker om den er mer enn nødvendig til å få null tap av frames under overføring til pc (enten analog eller digital).

 

FS D1840 er en av de tingene jeg tenker å ha til julegavene mine :)

 

jojo1717

Lenke til kommentar

Et lite spørsmål som kanskje ikke helt passer inn i tråden men de som vet det bruken en halv linje å svare på:

 

Er det slik at AMD skal komme med en ny prosessor ut i neste år som skal konkurrere med Intel sin Pentium-M? Og vil den bli basert på 90 nanometers teknologi?

 

Eller kaqnskje det bare var rykter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...