Gå til innhold

Gården på haugen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan godt tenke meg at det heller utover mot høyre her.

Men tror nok kamera også helte litt ned mot høyre når jeg ser på bygningen midt i mot til venstre.

Tipper den er en smule mer i vater enn det som kommer fram her.

"Men før all del, jag kan ha fel" som det heter i en svensk Eurovisjons sang for mange år siden.

Ellers ga jo svarthvit et flott uttrykk her.

 

Roar

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Næsten dramatisk at se på ..synes det blev flot med de store træer og en himmel som ser lidt faretruende ud :-)

Ville ønske vi kunne lave smilier her på sitet men nej suk

  

Flott panorama i s/h med uværskyer og trær som fører oss frem til gården. Godt komponert! Jeg ville muligens forsøkt å klone bort trærne til venstre for gården, Mvh Gunnar

  

Kan godt tenke meg at det heller utover mot høyre her.

Men tror nok kamera også helte litt ned mot høyre når jeg ser på bygningen midt i mot til venstre.

Tipper den er en smule mer i vater enn det som kommer fram her.

"Men før all del, jag kan ha fel" som det heter i en svensk Eurovisjons sang for mange år siden.

Ellers ga jo svarthvit et flott uttrykk her.

Roar

  

Flott motiv som du har fotografert godt.

Typisk vidvinkelbilde og som Roar er inne på er det liksom ikke helt i vater.

Men bildet fremstår ellers som veldig bra, svart/hvitt gir et dramatisk uttrykk..

 

Mvh Fredrik.

  

Bra at det stod et tre der hvis oppgave kanskje er å fylle igjen det lyse partiet på himmelen. Ser ut som en bra tur, når man kikker innom de to foregående også med flotte fjell.

Tusen takk for kommentarer alle sammen! :)

 

Jeg har prøvd å retta opp bildet, men jeg liker bedre V1 likevel jeg. Synes bildet mister noe av sin dramatikk på en måte. Legger ut utgangspunktet også i V3.Som dere ser er det ikke noe dramatiske skyer akkurat. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flotte bilder fra gården , liker v1 absolutt best , oppretting her ødelegger bildet etter min mening .

Et flott panoramalandskapsbilde i s/hv .

Flott komponert og med fine kontraster ,fine detaljer og en fin og dramatisk himmel .

 

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

 

Næsten dramatisk at se på ..synes det blev flot med de store træer og en himmel som ser lidt faretruende ud :-)

Ville ønske vi kunne lave smilier her på sitet men nej suk

  

Flott panorama i s/h med uværskyer og trær som fører oss frem til gården. Godt komponert! Jeg ville muligens forsøkt å klone bort trærne til venstre for gården, Mvh Gunnar

  

Kan godt tenke meg at det heller utover mot høyre her.

Men tror nok kamera også helte litt ned mot høyre når jeg ser på bygningen midt i mot til venstre.

Tipper den er en smule mer i vater enn det som kommer fram her.

"Men før all del, jag kan ha fel" som det heter i en svensk Eurovisjons sang for mange år siden.

Ellers ga jo svarthvit et flott uttrykk her.

Roar

  

Flott motiv som du har fotografert godt.

Typisk vidvinkelbilde og som Roar er inne på er det liksom ikke helt i vater.

Men bildet fremstår ellers som veldig bra, svart/hvitt gir et dramatisk uttrykk..

 

Mvh Fredrik.

  

Bra at det stod et tre der hvis oppgave kanskje er å fylle igjen det lyse partiet på himmelen. Ser ut som en bra tur, når man kikker innom de to foregående også med flotte fjell.

Tusen takk for kommentarer alle sammen! :)

 

Jeg har prøvd å retta opp bildet, men jeg liker bedre V1 likevel jeg. Synes bildet mister noe av sin dramatikk på en måte. Legger ut utgangspunktet også i V3.Som dere ser er det ikke noe dramatiske skyer akkurat. ;)

Jeg liker V2 også, men tror jeg da ville hatt med litt mer i front for det forsvant vel ikke så mye i opprettinga?

Men man kan aldri vite hvor mye som forsvinner før bildet er i vater har jeg noen erfaringer for.

 

Roar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...