ray001 Skrevet 20. november 2016 Skrevet 20. november 2016 (endret) Xiaomi Mi Mix - Hva er deres for og imot meninger? Vurdere denne mobilen, opp imot Xiaomi Mi Note 2 Her er det en fysisk sammenligning(Xiaomi Mi Mix & Xiaomi Mi Note 2 & Samsung Galaxy Note 4 som jeg har hatt) http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=8400&idPhone2=8014&&idPhone3=6434 Ut ifra denne sammenligningen er ikke Xiaomi Mi Mix så mye større enn det en skulle tro(6,4" vs 5,7" skjerm) Slik jeg ser det: + MYE mer lagrings plass MYE Større skjerm Meget robust ramme & bak del mot bøying & skraper - Dårlig lyd i høytaller(er usikker på dette) Front kamera er bedre på Xiaomi Mi Note 2 Bak kamera er bedre på Xiaomi Mi Note 2 Mangler 4G bånd(Bånd 20 - 800Mhz) Ikke så robust mot fall på ramme(knuser lett). MÅ bruke beskyttelse.(beskyttelse på Xiaomi Mi Note 2 må sikkert brukes her også) MEN den 6,4" skjermen betyr jo MYE, så hva vil en "svelge" for å få den? Endret 20. november 2016 av ray001
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 20. november 2016 Skrevet 20. november 2016 I teorien kan manglende 4G800-støtte være et problem. Jeg tror jeg starter en tråd på emnet.
Shirmah Skrevet 20. november 2016 Skrevet 20. november 2016 Ser jo ut som om den er helt håpløs i bruk når det ikke eksisterer kanter rundt skjermen. For et latterlig teit design.
b-real Skrevet 20. november 2016 Skrevet 20. november 2016 Ser jo ut som om den er helt håpløs i bruk når det ikke eksisterer kanter rundt skjermen. For et latterlig teit design. http://arstechnica.com/gadgets/2016/11/xiaomi-mi-mix-review-this-is-what-the-future-of-smartphones-looks-like/ Er vist ikke et problem, annet en i toppen av telefonen. Og..det er faktisk en konsept-telefon og ikke en commercial-samsung-brand-spy-ut-så-mange-som-mulig-telefon, noe som er ekstremt viktig å huske i denne sammenhengen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå