Gå til innhold

ANMELDELSE: Hitman


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er det som er så fint med dette spillet, at alle kartene er noe for enhver.

Jeg elsket Marrakesh, oppdragene og vanskelighetsgraden var perfekt.

 

Der du snakket om å ta seg opp en etasje, så skjønner jeg hvilket brett du mener. Dette var for min del det svakeste i spillet. Og det er det eneste brettet jeg ikke har fullført alle oppdragene på.

 

Som jeg nevte, så er variasjonen på brettene det jeg synes var best. Og gjennspillbarheten på hvert brett :)

 

Btw: En flott anmeldelse :)

Endret av Stampy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan er spillet etter intro missionet? Får man fortsatt opplyst hvor target er eller må man finne de? Vil helst ha ingen info når jeg spiller slike spill

 

Så vidt jeg husker kan du slå av det meste av hjelpemidlene som finnes i spillet. Som jeg skriver var det til god hjelp som en form for læring, men jeg sluttet å aktivere hjelpen etterhvert.

Lenke til kommentar

Flott anmeldelse! Sier meg enig i det meste som du skriver. Er visst en av få som liker den episodebaserte releasen av spillet. Ikke nok med at de får tid å ferdigutvikle spillet, men isteden for å bare rase gjennom spillet kan man ta seg tid med hvert enkelt brett:) Dette satt jeg pris på!

 

En ting jeg vil utsette på den negative siden er at A.I.'en blir fort enkel og utnytte til tider og blir fort forutsigbar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...