Gå til innhold

Tips til handel av telefon


Anbefalte innlegg

Hei, jeg er interessert i å kjøpe en OnePlus 3 og eventuelt LG V20
Noen som vet hvor jeg kan handle en av disse i fra utlandet? 

= Vet dere om en side i f.eks Asia som sender til Norge?

ER IKKE interessert i å handle av iWill.no

 

Har nettopp kvittet meg med S7 Edge, har ikke tenkt å ha det igjen.. 

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har handlet fra AliE i rundt 2 år, før det brukte jeg eBay og før det igjen brukte jeg DX.
De er eid av Alibaba, som muligens er den største distributør av varer i verden (ikke skyt meg om det er feil, men tror jeg har hørt dette).

Aldri hatt noen problemer med AliExpress, men nå har jeg heller aldri handlet dyre ting fra siden (stort sett småting og andre ting som ligger under tollgrensen).

Lenke til kommentar

Har handlet over 100 varer fra aliexpress, en forsterker jeg kjøpte til noen tusenlapper kom aldri frem i posten. Beløpet ble refundert med en gang, det var ikke noe problem.

Jeg er nervøs når jeg handler noe i Norge, her har jeg opplevd mye rart. Jeg husker en skjerm som ble knust under transport og det måtte mange mailer til før butikken løste opp i det.


Butikkene på aliexpress må ha gode tilbakemeldinger og de strekker seg langt for å hjelpe hvis du har et problem med noe.

 

Hvis du betaler under 350kr for vare+frakt er pakken tollfri. Går du over denne grensen bør du fortolle varen selv, ellers risikerer du å måtte betale mer i gebyr til fraktselskap enn verdien på varen.

Endret av IntelAmdAti
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...