Gå til innhold

Samsung UE55KS7005 utfordring med apper


Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har denne TV'en og må bare si til alle som vurderer å kjøpe:

Løp og kjøp!! Når det er sagt:

Jeg sliter litt med appene..  Det gjelder både Netflix og Viaplay (som er de streamingtjenestene jeg primært bruker).  Så og si altid når jeg starter en serie eller filmer så henger appen når den skal starte å streame. Løsningen er å begynne å streame noe annet og så stoppe og derretter starte det jeg vil se.  Dette er veldig irriterende da det går ett minutt eller to og få dette i gang. 

 

Dette gjelder både kablet og trådløs tilkobling.   Jeg har 300/300 mbit linje og ellers ett megastabilt nettverk tør jeg påstå selv.    TV ellers er det ingen problemer med, samme gjelder feks filmleie fra Altibox og lignende. 

 

Men disse appene på TV'en irriterer både meg og fruen såpass at vi har vurdert å skaffe oss en ny Apple TV (men da går en igjen glipp av ultra HD innholdet til Netflix så det er ikke særlig fristende..)

 

Jeg har versjon 1142 av firmwaren til TV'en og utifra det jeg har klart å finne ut så er det den nyeste versjonen.

 

Andre som har vært borti dette og som eventuelt har en løsning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vurdere å kjøpe denne TV'n, jeg har playstation2 hvor jeg ser på netflix. Dette vil vel ikke by på noe problemer med denne TV ?

Nå håper jeg jo at TV'n er i salg slutten av måneden (Black Friday).

Ikke noe å tenke på.  Du vil bli superfornøyd. 

Lenke til kommentar

Stemmer..  Jeg får ingen feilmelding (eller av og til sier appen (viaplay) at den ikke  har internett tilkobling (selv om det ikke stemmer) men det som skjer er at den bare står og laster og laster.. helt til jeg går tilbake og prøver å streame en annen film eller serie.. og så går tilbake igjen og starter å streame det jeg skal.  Da fungerer det fint igjen.

Lenke til kommentar

Ja den TV tror jeg blir superfornøyd.

Jeg har jo da opplevd at netflix på playstation noenganger henger opp og bare laster og laster ingenting skjer, her må jeg gå tilbake for så spille av igjen, men da hopper den tilbake og jeg må spole frem. Dette skjer sjelden.

Her regner jeg med at det er på dems side det henger litt.

Lenke til kommentar

http://www.tek.no/artikler/na-kan-youtube-vise-mye-finere-videoer/364016

Jeg bruker aldri apper og nett på TV, men hvordan er dette på denne TV'en?

To view any of this content right now, you’ll need a piece of external hardware. That includes Google’s new Chromecast Ultra, as well as a HDR Blu-ray player or the Xbox One S. However, YouTube says Samsung’s 2016 4K TVs will support native HDR video playback from the device’s built-in app some time in the future, meaning you won’t need a separate box hooked up.

 

TheVerge

Endret av Bendorama
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...