Gå til innhold

Oppgradere pc(Blackfriday)


Anbefalte innlegg

Hei,

Tenker å oppgradere pcen når blackfriday kommer.

Så har laget en liste over det jeg tenker på kjøpe.

Spiller i 1080p så da tenker jeg at jeg kan bruke mitt GTX 970.

PSU bruker jeg den har samt noen ssder.

 

http://www.prisjakt.no/list.php?l=317078&view=m

 

Hvordan er lyden ut av hovedkortet? Bør man kjøpe noe mer med tanke på headsettet som ligger med?

Tenker også at jeg kjøper noen vifter som passer i kabinettet.

Oppgraderer headsettet i samme slengen da det jeg har er on-ear(eneste minuset med det),men headsettet er veldig åpent med tanke på hva som kommer på tilbud.

 

 

Feil, mangler og tips?

Endret av Tdnoz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Feil, mangler og tips?

 

Bytt ut CPU kjøleren med en Noctua U12S. D14 er jeg usikker på om i det hele tatt passer inn i det Node 304 kabinettet...

 

Angående skjermkortet ditt, så holder GTX 970 greit for 1080p gaming enda, men du bør tenke på å oppgradere det også snart. For gaming så er som du kanskje vet, skjermkortet viktigst.

 

Dessuten hva har du fra før av hovedkort, CPU og sånt?

Lenke til kommentar

Jeg anbefaler Beyerdynamic DT 770 Pro 80 Ohm. Men er anbefalt med et lydkort eller hodetelefonforsterker. Jeg har dette fra hifiklubben og er veldig fornøyd.

 

https://www.hifiklubben.no/stereo/da-konverter/audioquest-dragonfly-black--da-konverter/

 

Ok. dac har jeg faktisk. Men ingen forsterker

Ikke forvent at det er tilbud på de delene du vil ha.

Nei tenker ikke alle skal være det, så kan bli forandringer her og der.

 

 

Feil, mangler og tips?

 

Bytt ut CPU kjøleren med en Noctua U12S. D14 er jeg usikker på om i det hele tatt passer inn i det Node 304 kabinettet...

 

Angående skjermkortet ditt, så holder GTX 970 greit for 1080p gaming enda, men du bør tenke på å oppgradere det også snart. For gaming så er som du kanskje vet, skjermkortet viktigst.

 

Dessuten hva har du fra før av hovedkort, CPU og sånt?

 

 

Skal sjekke litt mer med kjøleren, men utfra bilder jeg har sett går det bra.

Cpu I7 920 4Ghz

12Gb Corsair Ram

asus pt6 deluxe v2

Disse delene går til serveren til en kompis som kun har core 2 duo

Lenke til kommentar

Sist jeg sjekka såer Beyerdynamics custom pro plus on-ear dem også. Eller er vel kanskje omring øret, men er ikke store nok til at de innnkapsler øret. 

http://europe.beyerdynamic.com/shop/hah/headphones-and-headsets/at-home/custom-one-pro-plus-black.html...

 

Jeg prøvde Audio Technia m50x og må si at jeg var mer "blown" away med DT 770 80 ohms, men mobiliteten til m50x er vesentlig bedre.

Lenke til kommentar

Kjøleren passer ja, anbefaler å bruke pcpartpicker.com dersom man lurer på om noe passer eller ei. Jeg kan forøvrig anbefale cryorig h7.. Har nettopp bygd et micro atx kabinett selv og cpu maxer på 50c under x-antall timer spilling, den er også veldig stillegående. Ville også anbefalt dt 770 over cusom one pro..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...