jering Skrevet 28. november 2003 Skrevet 28. november 2003 Har laget et ghost image av en Compaq Evo N610c som jeg har på CD. Problemet er bare at den laptop`en ikke har diskettstasjon, så jeg får ikke boota den med ghost-oppstartsdisketten. Hvordan lager man en boot-CD? Har prøvd å brenne en cd med filer fra en Win98-oppstartsdiskett og samtidig lagt ved ghost filene, men det var det lite og ingen suksess med...
jering Skrevet 28. november 2003 Forfatter Skrevet 28. november 2003 Det var Nero jeg brukte...valgte bootCD og la så filene fra en Win98-diskett på CD`en...
|SeVen| Skrevet 28. november 2003 Skrevet 28. november 2003 Det var Nero jeg brukte...valgte bootCD og la så filene fra en Win98-diskett på CD`en... Trenger ikke legge inn noen filer på cd`n. Den har alle filene den trenger fra før. SÅ bare lag en bootcd uten noen filer på du. Det funker.
adale Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 hei, hvordan kunne dette funke? Han måtte jo ha lagt inn Ghost floppy disker for å starte ghost.exe?
Tordenflesk Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 (endret) Kunne jo bare ha lagd en ferdig boot-bar plate med Ghost da. Endret 11. desember 2005 av Tordenflesk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå