Gå til innhold

Problemer med datamus


Anbefalte innlegg

Heisann! 

 

Har en steelseries Ikari som ikke kobler seg til dataen. Det kommer lys i datamusa og kommer et "pling" fra pcn på oppkobling. Men den vil ikke fungere. På enheter og skrivere står den som uspesifisert. Når jeg går på egenskaper står det en gul trekant og nedenfor står det: Denne enheten kan ikke starte. (Kode 10).

 

Iblant fungerer musen, etter å ha prøvd meg mye fram og tilbake fant jeg ut at: hvis jeg går på egenskaper for musen for så å avinstaller driveren, så innstallerer enhetsprogramvaren seg på nytt, noen ganger klarer han dette, men noen ganger ikke. De gangene han klarer å innstallerer enhetsprogramvaren fungerer musen. Neste gang jeg kobler den til har jeg samme problem på nytt.  Har nettopp kjøpt meg ny usb kabel, så det er ikke problemet. Any idea? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

finn riktig driver på steelseries sin nettside

Har innstallert nyeste driver. Prøvd den i en annen pc, det funket heller ikke. Nå kommer feilmelding kode 43. 

 

 

om du har testet musen på flere maskiner er det vel et godt tegn på at problemet er med musen og ikke maskinen din. be om RMA på den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...