Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Erfaringer med trekant/firkant?


Anbefalte innlegg

Jeg har ikke så mange store fantasier på det seksuelle plan, men kunne gjerne tenke meg å oppleve to eller flere kvinner samtidig.

 

Til de som har opplevd dette:

 

1. Hvordan gikk det til? Planlagt? Tilfeldig? Detaljer takk :) 

 

2. Var det bra? Jeg innbiller meg at det fort kan bli et antiklimaks og går egentlig ikke rundt å tror at det skal bli helt fantastisk. Mer noe jeg har lyst å prøve før jeg dør.

 

Akkurat nå er jeg sammen med en jente som ikke tenner særlig på tanken (hun tenner ikke på kvinner) og jeg har ingen intensjoner om å gjøre det om det ikke er noe hun gjerne vil, så ser ikke for meg at det skjer med det første. Hun har uttrykt en viss nysgjerrighet, men er nok mer nei enn ja fortsatt.

 

En venninne av henne har gjort det og det var visst mer eller mindre tilfeldig på en fest og sikkert med masse alkohol involvert. 

 

 



Anonymous poster hash: ce661...1b3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er best når du ikke er i et forhold :-)

 

Akkurat det kan jeg se for meg stemmer :) 

 

Kjæresten min er ikke totalt avvisende, men tror ikke hun er så veldig nysgjerrig på en annen jente. Hun hadde heller vært åpen for en ekstra mann, noe som er uaktuelt for min del. Så det skjer nok ikke i dette forholdet.

 

Men fortsatt nysgjerrig på det jeg andre jeg spurte om.

 

Hadde kjæresten min vært bi/binysgjerrig, hadde det kanskje vært lett å få til.

 

 

 

Anonymous poster hash: ce661...1b3

Lenke til kommentar

 

 

Hadde kjæresten min vært bi/binysgjerrig, hadde det kanskje vært lett å få til.

 

 

 

Anonymous poster hash: ce661...1b3

 

 

 

Jenter som går med på dette er så sjeldne at de kalles "unicorns", så ville ikke si det var lett.

Både du og dama må være så attraktive at dere ikke har noe problemer med å tiltrekke jenter.

Du må finne en jente som ikke bryr seg om hvor mange hun har sex med eller sitt seksuelle omdømme om dette skulle komme ut.

Og du må finne en som vil risikere å være "attpåklatt", og se på deg og dama oppføre dere som et lykkelig par mens hun ikke er det.

I tillegg vil nok dama di ha masse regler om ting du ikke får gjøre med "attpåklatten", som f.eks. kysse henne. Hvor mange jenter tror du vil være third wheel på den måten?

 

Men de som faktisk har trekant med 2 kvinner skryter vel en del av det, noe som får andre til å tro det er lett.

 

 

 

Anonymous poster hash: ca1d3...71e

Lenke til kommentar

Jeg var i forhold. Hun var med på det.
Det var spontant, ikke planlagt da vi var på ett nach hos noen venninner av henne.

 

Egentlig skulle ene gutten være med (kjæreste til hun ene dama), men han var så full at han sov og fikk ikke liv i han. Og hun ene var lesbisk, så teknisk sett, trekant da.

Men var helt vilt gøy! Hender all over the place. Er ikke sex som er fokuset, mer ta og føle på hverandre og kose med hverandre. Selv om jeg peiset på både her og der. hehe.



Anonymous poster hash: 25767...e3f
Lenke til kommentar

Jenter som går med på dette er så sjeldne at de kalles "unicorns", så ville ikke si det var lett.

Både du og dama må være så attraktive at dere ikke har noe problemer med å tiltrekke jenter.

Du må finne en jente som ikke bryr seg om hvor mange hun har sex med eller sitt seksuelle omdømme om dette skulle komme ut.

Og du må finne en som vil risikere å være "attpåklatt", og se på deg og dama oppføre dere som et lykkelig par mens hun ikke er det.

I tillegg vil nok dama di ha masse regler om ting du ikke får gjøre med "attpåklatten", som f.eks. kysse henne. Hvor mange jenter tror du vil være third wheel på den måten?

 

Men de som faktisk har trekant med 2 kvinner skryter vel en del av det, noe som får andre til å tro det er lett.

 

Jeg skjønner og er klar over utfordringene du skisserer. 

 

Rent fysisk tror jeg ikke hverken jeg eller dama mi (slank og tar modelloppdrag en gang i blant) skulle hatt problemer, men ettersom hun ikke har lyst av egen vilje kommer det med 99% sannsynlighet ikke til å skje med henne. Det må i så fall bli senere.

 

 

Jeg var i forhold. Hun var med på det.

Det var spontant, ikke planlagt da vi var på ett nach hos noen venninner av henne.

 

Egentlig skulle ene gutten være med (kjæreste til hun ene dama), men han var så full at han sov og fikk ikke liv i han. Og hun ene var lesbisk, så teknisk sett, trekant da.

 

Men var helt vilt gøy! Hender all over the place. Er ikke sex som er fokuset, mer ta og føle på hverandre og kose med hverandre. Selv om jeg peiset på både her og der. hehe.

 

Anonymous poster hash: 25767...e3f

 

 

Høres digg ut! :) Heldiggris! :D 

 

Hører blandede erfaringer rundt dette da. Smugleste litt på kvinneguiden og mange av jentene der virket som om de hadde negative erfaringer i etterkant. Dette var da jenter som hadde vært i forhold når de gjorde det. Ting som sjalusi og usikkerhet i etterkant var gjengangere.

 

Anonymous poster hash: ce661...1b3

Lenke til kommentar

Men ok, hvis trekant er best som singel, hvordan ordner man seg det som singel? 

 

Jeg har tatt opp temaet med de siste jentene jeg har ligget med før jeg kom i forhold og alle har vært negative. Tenner ikke på jenter, osv. 

 

Tror jeg hadde sjansen en gang. En jente jeg hadde ligget med en gang inviterte meg inn på hotellrommet til henne og venninnen midt på natten. Jeg var ikke i form, så måtte avslå, men fulgte jenta til hotelldøra hvor venninna åpnet i bare trusa. Hvem vet...

 

En annen gang tekstet jeg med en ganske søt jente og vi begynte å snakket litt dirty. Hun nevnte at hun hadde forsøkt trekant en gang med eksen og en venninne og var angivelig åpen for å prøve det igjen. Men vi mistet kontakten og møttes aldri.

 

Dette er det nærmeste jeg har vært trekant! :D 

 

Så, hvordan går man frem? 

 

Jeg er jo ikke singel nå men fortsatt nysgjerrig...



Anonymous poster hash: ce661...1b3
Lenke til kommentar

Jeg har hatt trekant en gang. Det var to menn og en dame. Jeg og en kompis var ute på byen, han hooka opp med en dame og syntes tydeligvis synd på meg som sto uten, og ville dele.

Det var litt gøy der og da, men sexen med henne neste morgen (hun ble over hos meg, merkelig nok, haha!) var definitivt MYE bedre.

Dama jeg er sammen med nå er bifil og har hatt trekant med en gutt og en jente før. I det vi møttes snakket vi om det, hun arrangerte nesten med en venninne/ex også, de snakket om det fler ganger, venninna har veldig lyst men det ble aldri noe av. jeg har fortsatt lyst, men nå vil hun ikke dele meg med noen annen. Og jeg vil ikke se henne bli pult av en annen kar heller, så sånn sett har vi det helt likt... Skal vi gjøre det ene så må vi nesten gjøre det andre også, til tross for at hun er bifil - liker begge variantene, mens jeg egentlig bare er interessert i to damer. All den tid hun krever det, så stopper det egentlig der.

 

Hun er sånn "men jeg vil jo ikke at jeg skal være grunnen til at du aldri får gjort noe du virkelig vil", men jeg tør ikke gjøre det nå. Vi har hatt nok ubehagelige samtaler om emnet. Redd for at det skal ødelegge hele forholdet om jeg prøver mer nå.

 

Så... kanskje om jeg blir singel igjen, eller om det plutselig skulle falle seg naturlig. Veldig frustrerende om jeg skal gå et helt liv uten, men vil ikke risikere å ødelegge forholdet for å få det til å skje.

Poenget mitt: Det hjelper ikke nødvendig vis å være sammen med en dame som er bifil.



Anonymous poster hash: dd252...a96
Lenke til kommentar

Hun er sånn "men jeg vil jo ikke at jeg skal være grunnen til at du aldri får gjort noe du virkelig vil", men jeg tør ikke gjøre det nå. Vi har hatt nok ubehagelige samtaler om emnet. Redd for at det skal ødelegge hele forholdet om jeg prøver mer nå.

 

Riktig. Jeg har luftet det for kjæresten og hun antyder at hun kunne gjort det for min del med en fremmed jente, men ettersom hun ikke har genuint lyst selv, så er det uaktuelt for min del.

 

Hun har dog innrømmet at tanken på å bli slikket av en annen jente er pirrende...

 

Så... kanskje om jeg blir singel igjen, eller om det plutselig skulle falle seg naturlig. Veldig frustrerende om jeg skal gå et helt liv uten, men vil ikke risikere å ødelegge forholdet for å få det til å skje.

 

 

 

Hehe...sjæl. Men det er ikke en så stor ting for meg. Og jeg mistenker at fantasien kanskje er bedre enn virkeligheten. Men like fullt. Er noe man gjerne ønsker å prøve. Personlig kunne jeg gjerne hatt flere jenter samtidig også. Gjerne 4-5. Men skal vel noe til.

 

En hel kveld med vin og hygge med og uten klær med en flokk jenter. Ahhh...

 

 

Poenget mitt: Det hjelper ikke nødvendig vis å være sammen med en dame som er bifil.

 

 

Notert! Og litt overraskende. Skulle jo tro hun var nysgjerrig på å ta med en jente...

 

Tipper det ordner seg for deg på sikt :) 

 

Anonymous poster hash: ce661...1b3

Lenke til kommentar
Poenget mitt: Det hjelper ikke nødvendig vis å være sammen med en dame som er bifil.

 

 

Notert! Og litt overraskende. Skulle jo tro hun var nysgjerrig på å ta med en jente...

 

 

Anonymous poster hash: ce661...1b3

 

 

Ja, det hadde jeg trodd også! For henne burde jo dette være like interessant som det er for meg!

 

Men for henne er det liksom samme om en person er mann eller dame, og hun har rett og slett ikke lyst til å se meg døtte pikken inn i en annen. Det forstår jeg, og det gikk jeg med på. Trekant uten penetrering av hun andre. Men fremdeles (neste gang vi pratet om det) har hun ikke lyst til å dele meg med en annen, og da er vi like langt. Og hun elsker meg så mye at ingen annen er av interesse. Og det er jo gjensidig. Jeg vil jo egentlig heller ikke dele henne med en annen, og jeg hadde aldri ligget med noen annen uten at dama var med på det. Jeg driter virkelig i hvem den andre dama er så lenge ho ser ok ut. Jeg vil bare ha opplevelsen. Det er ikke sex med en annen som er greia for min del, men hun er motvillig til å forstå det.

 

Mulig det ordner seg en gang, det vil vel tiden vise. Tenker ikke så mye på saken (selv om jeg ble litt engasjert akkurat nå :p), skulle bare ønske jeg fikk gjort det en gang og er litt skuffet over at jeg ikke fikk gjort dette før jeg møtte denne dama.

 

Nesten så jeg bare skulle ha leid to horer i Amsterdam og fått det overstått fort og enkelt og uten for mange konsekvenser. Men da hadde jeg samtidig krysset en moralsk grense som jeg aldri har tenkt å krysse.

 

Anonymous poster hash: dd252...a96

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...