Gå til innhold

Bush på¨besøk i Iraq.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-23990
Jauda, land of the free, bortsett fra at du ikke får ha dine egne politiske meninger da...

Å nei, det har ikke vært noen demonstrasjoner mot Bush i alle de største byene i USA, det har ikke vært media omtaler svært kritisk av Bush, og de fleste største aviser er ikke kritiske til Bush... Nei da... ITS ALL A DREAM HALTAN... A DREAM... :scared:

 

LOL på deg, din usaklige fjott.

Lenke til kommentar
(off topic)Pappa er ikke medlem av AKP lenger. Jeg er medlem av SU, men melder meg nok inn i RV senere. Er jo bare 18 hittil, og er derfor medlem av SU. SU ligner mer på RV en SV, og derfor blir det nok RV senere. (/off topic)

 

[Off Topic]

Må bare få utbrodere litt mer off topic (beklager)

 

Bare vent til du blir eldre enn 18 og deltar i det virkelige liv og stifter bekjentskap med noe som heter skatter.

 

Utrolig mange sosialister som skifter mening da gitt....

[/Off topic]

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
Bare vent til du blir eldre enn 18 og deltar i det virkelige liv og stifter bekjentskap med noe som heter skatter.

 

Utrolig mange sosialister som skifter mening da gitt....

Ideologi møter virkeligheten. :wallbash:

Lenke til kommentar
Jeg ville ikke ha snakket om AKP. Faren din burde skamme seg over å ha vært en del av en organisasjon som har støttet folkemord i Kambodsja. Eplet faller ikke langt fra stammen nei. Du er klar over at RV for bare få år siden støttet VÆPNET revulosjon i landet, og jobbet for å fremprovosere en borgerkrig i Norge. Litt å tenke over.

 

Faren min støttet på ingen måte folkemordet i Kambodja. Han melde seg inn i SF etter ikke så alt for lang tid i AKP. AT RV for få år siden støttet væpnet revolusjon er jeg klar over, at de ikke gjør det i dag er jeg også klar over. En væpnet revolusjon støtter jeg ikke, er pasifist. SU er også revolusjonære, hvis du ikke visste det.

 

 

 

Å nei, det har ikke vært noen demonstrasjoner mot Bush i alle de største byene i USA, det har ikke vært media omtaler svært kritisk av Bush, og de fleste største aviser er ikke kritiske til Bush... Nei da... ITS ALL A DREAM HALTAN... A DREAM...

 

LOL på deg, din usaklige fjott.

 

Men i mange stater i USA er det FORBUDT å bringe inn kommunistisk/sosialistisk materiale.

 

 

Bare vent til du blir eldre enn 18 og deltar i det virkelige liv og stifter bekjentskap med noe som heter skatter.

 

Utrolig mange sosialister som skifter mening da gitt....

 

Begge mine foreldre stemmer fortsatt SV eller RV.

Lenke til kommentar
(off topic)Pappa er ikke medlem av AKP lenger. Jeg er medlem av SU, men melder meg nok inn i RV senere. Er jo bare 18 hittil, og er derfor medlem av SU. SU ligner mer på RV en SV, og derfor blir det nok RV senere.  (/off topic)

 

At man kan mene hva man vil, bare så lenge det ikke er noe annet en det staten mener er jo ikke akkurat demokratisk da...

Jeg ville ikke ha snakket om AKP. Faren din burde skamme seg over å ha vært en del av en organisasjon som har støttet folkemord i Kambodsja. Eplet faller ikke langt fra stammen nei. Du er klar over at RV for bare få år siden støttet VÆPNET revulosjon i landet, og jobbet for å fremprovosere en borgerkrig i Norge. Litt å tenke over.

Da må alle som var medlem i Høyre under Vietnamkrigen skamme seg!

Lenke til kommentar
Eller andre verdenskrig. Høyre hyllet Hitler som en mann som var viktig for den Europeiske økonomien. ;)

Njaa, det var vel mere slik at enkelte tullinger i UH hyllet hitler. Vietnamkrigen er en helt annen sak, da han UH tullingene ut av vinduene sine og ropte etter blod i Hanoi. Hovedparolen deres var:

 

BOMB HANOI!

 

Når det gjelder væpnet revolusjon så skjønner jeg ikke hvorfor revolusjonære er imot at proletariatet skal kunne forsvare seg og styrte makta med våpen i hånd. Ingen har sagt at skudd må bli fyrt, ingen har sagt at en liten tulleguppe skal begå statskupp.

 

@Fiskepinna: Når prøvde RV å framprovosere borgerkrig her i landet? At AKP gjorde endel voldsome feilskritt på '70 tallet er hevet over enhver tvil, men endel av de historiene som verserer rundt om prester som spør AKPere om de vil bli drept under revolusjonen og får positive svar, så er det bare vas og tull.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...