Gå til innhold

Elendig saksbehandlingstid hos Komplett.no's returavdeling


Anbefalte innlegg

Jeg måtte sende inn min IBM 60GXP etter at den begynte å skrante.

Komplett fikk den inn den 25.

Sendte en epost for å høre hvordan det gikk; i dag behandlet de vist returer fra 8.2. Forbannet tregt :sad:

Saksbehandlingtiden var hele 14(!) dager, og jeg ER avhengig av den disken!

 

Andre erfaringer med Komplett's retur/IBM 60GXP??

 

[ Denne Melding var redigert av: enl på 2002-02-26 22:29 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var borte i Sandefjord og leverte den jeg :smile: ble levert på torsdag, fikk ny disk tilbake mandag...var da to stk gxp75 (den ene var ødelagt). Tror det har VELDIG med hvem du prater med. Jeg tok kontakt med "daglig leder for retur". Han sjekket saken og ringte meg opp etter 20min og fortalte at på mandag, når diskene hadde blitt testet over helgen. Så ville jeg få resultatet og eventuelt ny(e) disker. Den ene var ødelagt, så jeg hentet alt igjen på mandag.

 

Men. Jeg var så dum og sendte en disk inn bare, tok 4 uker og 3 dager før jeg fikk den tilbake.

 

Så er du heldig å bor i nærheten, så lever heller personlig.

 

_________________

Asus P4T-E

1,9Ghz P4

256mb Rambus :sad:

45gb x 2 Ibm Gxp75

Ati Radeon 8500 64mb Retail (no mod)

Sb Live!

Enlight Fileserver Tower

22" monochrome monitor

+ no stæsj

 

[ Denne Melding var redigert av: iceraven på 2002-02-26 22:38 ]

Lenke til kommentar

Kjøpte en 10 gb seagate fra komplett, den funka fint i en time, så begynte den å tike være enn bestemors 80 år gamle veg ur, nok om det..sendte den inn, vel etter 2 1/2 uke datt det en lapp fra postkontoret, hentet pakken med disken i. Åpnet den og hva fant jeg, jo en 20 gb WD Protege..Bra jobba komplett!!

Så min erfaring med returer til komplett er positiv. Så hvis du synes det tar lang tid, så bør du ringe inn å purre.

 

[ Denne Melding var redigert av: Lord_Linus på 2002-02-26 23:08 ]

Lenke til kommentar

Ja, de tar seg god tid, men de lager heller ikke problemer for deg. Grunnen til at det tar slik tid er delvis det at de har mye å gjøre generelt, og det at de får inn så ufattelig mye i retur.

 

Det tok fire uker før jeg fikk tilbake et hovedkort jeg sendte inn, men på den annen side, der andre webshopper og dataforretninger generelt ville ha lagd trøbbel (hovedkortet hadde ustabil core voltage, noe jeg vet er en vanskelig innbyttegrunn mange steder, da det kan fungere perfekt under test, for så å svikte når du setter det inn i maskina igjen), sendte komplett meg et nytt hovedkort som fungerer perfekt. Det er umulig at de bare sendte tilbake hele pakka slik komplett har gjort mot meg. Jeg glemte nemlig å levere inn to av de medfølgende kablene (USB type a -> b og en ATA100 IDE kabel). Hvis noen fra komplett.no leser dette: dere skal få igjen kablene hvis dere bare spør...

 

Stort sett er jeg fornøyd med komplett. De har kanskje ikke den beste leveringstiden, saksbehandlingstiden eller de beste prisene, men de er mer pålitelige enn de fleste webshoppene i både inn- og utland.

 

_________________

The punk lives on!

 

Tbird 1400

MSI K7T 266 Pro-R

256 TwinMos Reg DDR

ATI Rage Fury (Byttes snart (Rettelse.. SKULLE byttes, helt til topline fucka opp bestillingen. nå gidder jeg ikke. ))

... og en HELVETES STØYENDE KJØLEMESTER

 

[ Denne Melding var redigert av: FauSt_ på 2002-03-05 16:58 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...