Gå til innhold

Er Komputer for alle dårlig????


www.tracid.tk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjerp dere litt da, blekka er vel grei den for de som er helt ukjent og nybegynnere i dataverden! Ikke det at jeg liker det heller men er det så dårlig som dere påstår skulle jo ikke bladet kunne eksistere, men det har det jo gjordt en stund så det må jo være noen som har nytte av det....

Lenke til kommentar

Quote:


cd32 skrev (2002-02-26 22:45):

Både komputer og hjemme pc er nOOb blader! Ikke det at de er dårlige blader. Utvalget av gode datablader i norge er jo jæ... dårlig! Leser selv PCworld Norge, helt greit blad, men sykt mye reklame.. Savner noen gode amigablader jeg
:grin:


Jeg personlig finner HjemmePc et litt kjedelig blad siden man heller kan gå på sider som...ja hardware.no og heller lese nyheter og diverse tester av kort. Ok da, de blir ikke utført av 100% spesialister, men de har til de grader peiling på hva de skriver (tru jeg :grin:). Ja de har utrulig mye reklame i sitt blad, men det er det da i de fleste blad egentlig, spess amerikanske pc'blad. Grunnen til jeg leser PcWorld Norge er at de har grundige tips og reportasje av bruk av ting, gjærne litt avangserte ting.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har sett/lest et par nummer av PcPro, det er riktignok stort sett avanserte ting det står om der, men det er ikke spesielt bra utført likavæl. Mannen i gata kunne ikke ha skrevet det, men en hvilken som helst person med minimale norsk kunnskaper og litt peil på data kunne hivd i hop den blekka der. Jeg liker personlig PC world norge best av de norske bladene, men les hva dere vil for min del :smile:

Lenke til kommentar

Disse bladene har sin funksjon, jeg må få påstå at disse bladene er mer ærlige mot sine lesere enn feks overklokking og hw.no.

 

Før Dere hogger hodet av meg så mener jeg at disse bladene retter seg til praktiske ting som en uerfaren bruker har stor nytte av, mens i disse forumene på nettet er det jo en kjennsgjerning at det er mange nerder. Hvilken nytte har folk av å overklokke gpu og minne på et Geforce3 kort for å få noen få bilder pr.sec ekstra. Ingen merker dette. Men det er KUUULT (hater dette ordet og alle som strever dagen lang for å leve opp til det) å holde på med dette, og det er en grei nok hobby, men ikke rakk ned på disse tidsskriftene. De fyller sin funksjon de også.

Lenke til kommentar

Quote:


Rooker skrev (2002-03-12 21:27):

Disse bladene har sin funksjon, jeg må få påstå at disse bladene er mer ærlige mot sine lesere enn feks overklokking og hw.no.


Før Dere hogger hodet av meg så mener jeg at disse bladene retter seg til praktiske ting som en uerfaren bruker har stor nytte av, mens i disse forumene på nettet er det jo en kjennsgjerning at det er mange nerder. Hvilken nytte har folk av å overklokke gpu og minne på et Geforce3 kort for å få noen få bilder pr.sec ekstra. Ingen merker dette. Men det er KUUULT (hater dette ordet og alle som strever dagen lang for å leve opp til det) å holde på med dette, og det er en grei nok hobby, men ikke rakk ned på disse tidsskriftene. De fyller sin funksjon de også.




 

Du vet vel at det ikke er folk på forumene som utfører testene?

 

Du vet vel også at hardware.no ikke driver så mye med overklokking, men med testing av hardware?

 

Legg merke til at Pcworld Norge gir et inntrykk av å være partisk i testene sine, og det vil jeg ikke kalle å være mer ærlig mot sine lesere.

Dessuten har jeg aldri lest en god test i noen pc-blader. De blir veldig overflødige da de bare teste noen av sidene ved produktene, og konkluderer med at "dette produktet er best i test" el.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...