Gå til innhold

Hvordan kan man finne ut av av ny pris på hardware i sin tid?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Lurer på om man kan finne ut av hva ny pris på hardware var når det kom ut? På komplett foreskempel så finner man eldre produkter, men pris på utgåtte produkter er fjernet. 

 

Takk på forhånd! :)

 

(Vet ikke om dette er rett plass admin, flytt vist det er feil)

Endret av heygt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

google cache , prisguide , prisjakt.

 

 Kan du forklare litt nærmere? :p Har prøvd alle sidene nå, men får ikke til å se noe pris historikk bortsatt fra prisguide. men det stemmer ikke utifra et skjermkort jeg sjekket.

 

 

gi meg lenke til produktet du vil sjekke da

 

 

Ok, er egentlig ikke noe spesielt, men hadde vært gøy å sjekke litt rundt osv hva ny pris på forkjellige produkter er. å nytting til jeg kanskje skal selge noe selv, eller kjøpe brukt. Uten å gå utifra prisene på finn, fordi er ofte helt på trynet. 

 

men ta foreksempel dette da; https://www.komplett.no/product/348136

Lenke til kommentar

 

 

 

google cache , prisguide , prisjakt.

 

 Kan du forklare litt nærmere? :p Har prøvd alle sidene nå, men får ikke til å se noe pris historikk bortsatt fra prisguide. men det stemmer ikke utifra et skjermkort jeg sjekket.

 

 

gi meg lenke til produktet du vil sjekke da

 

 

Ok, er egentlig ikke noe spesielt, men hadde vært gøy å sjekke litt rundt osv hva ny pris på forkjellige produkter er. å nytting til jeg kanskje skal selge noe selv, eller kjøpe brukt. Uten å gå utifra prisene på finn, fordi er ofte helt på trynet. 

 

men ta foreksempel dette da; https://www.komplett.no/product/348136

 

 

Heh såppass gammelt ja, er ikke sikkert arkiv-nettsider har så gamle, husker jeg selv hadde et 9800GTX

 

Finner ikke noe eldre enn 2010, mulig andre her har noe kort oppi ermet.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

google cache , prisguide , prisjakt.

 

 Kan du forklare litt nærmere? :p Har prøvd alle sidene nå, men får ikke til å se noe pris historikk bortsatt fra prisguide. men det stemmer ikke utifra et skjermkort jeg sjekket.

 

 

gi meg lenke til produktet du vil sjekke da

 

 

Ok, er egentlig ikke noe spesielt, men hadde vært gøy å sjekke litt rundt osv hva ny pris på forkjellige produkter er. å nytting til jeg kanskje skal selge noe selv, eller kjøpe brukt. Uten å gå utifra prisene på finn, fordi er ofte helt på trynet. 

 

men ta foreksempel dette da; https://www.komplett.no/product/348136

 

 

Heh såppass gammelt ja, er ikke sikkert arkiv-nettsider har så gamle, husker jeg selv hadde et 9800GTX

 

Finner ikke noe eldre enn 2010, mulig andre her har noe kort oppi ermet.

 

 

Ok, var bare et eksempel :) Hadde selv 9800GTX, derfor det hadde vært litt interessant å vite hva det faktisk kostet nytt :p har ikke sjans til å huske hva jeg betalte for det da^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...