Gå til innhold

Oppdatera delar av PCen.


Anbefalte innlegg

Eg tenker å oppgradera nokre av delane i PCen min. Som de sikkert kan sjå er det ikkje alt som henger heilt med lenger. Harddisk, grafikkort og skjerm er nytt. Tenkte kanskje det var på tide å bytta ut ram-brikkene?
 
Hovudkortet mitt støtter
Støttet RAM Maks størrelse 32 GB Teknologi DDR3 Bussklokke 1600 MHz, 1333 MHz, 1066 MHz, 1866 MHz, 2133 MHz Hastighet PC3-12800, PC3-10600, PC3-8500
 
Men eg finner ikkje brikker som ikkje er "lågare" enn PC3-17000? 
 
Så det er vel kanskje eit tidlegare socket greier som hovudkortet mitt no er for gammalt for dagens brikker.
 
Eller finnes det moderne ram-brikker eg kan oppgradera med som gjer at eg kan skifta ut hovudkort og prosessor seinare uten problem? Tenker at om eg må ha nytt hovudkort så må eg vel ha nytt kabinett og heile greia. 
 
Grunnen til at eg vil oppgradera RAM er at den er ein bottle-neck når eg spelar Overwatch pga hastigheten.
 
 
16gb ram
2x      Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9 Kit w/2x 4GB XMS3 modules, CL9-9-9-24, 1.5V, Vengeance Heatspreader, 240
 
grafikkort
MSI GeForce GTX 1080 Armor OC

Hovudkort:
400 645915 Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3, Socket-1155 ATX, Z68, DDR3, 2xPCIe(2.0)x16, CFX&SLI, 6Gb/s,FW,USB3.0, VGA,DVI,HDMI,DP

Prosessor:
Intel® Core i5-2500K Processor Socket-LGA1155, Quad Core, 3.3Ghz, 6MB, 95W, Boxed w/fan

 

SSD Harddisk:
Samsung 850 EVO 250GB SSD 540/520 MB/s R/W
700 648573 Samsung SSD 830 Series 128GB 2.5" SATA 6Gb/s (SATA3.0) 520MB/320MB/s read/write, Desktop Kit
 
Straumforsyning:
XFX ProSeries Core Edition 550W PSU ATX 12V V2.31, 80 Plus Bronze, Standard, 1x 6pin PCIe, 1x 6+2pin PCIe, 6x SATA
 
Mitt kabinett er:
Cooler Master CM 690 II Lite Midi Tower
 
Skjerm
Asus 27" LED G-Sync Rog Swift PG279Q

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med å overklokke cpu?

Rambrikker er vel konkludert har minimal effekt, med mindre man overklokker noe ektremt og ha 2\3 ways SLI.

 

Men du burde ha EVGA SuperNOVA 750 G2 eller bedre.

Og coolermaster 212 evo eller bedre kjøling da intel er alt for dårlig.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Så det er vel kanskje eit tidlegare socket greier som hovudkortet mitt no er for gammalt for dagens brikker.

At hovedkortet ikke støtter hastigheter over så-og-så vil ikke si at ikke raskere brikker vil fungere. Om de fungerer vil de bare klokkes ned til hastighet som hovedkortet støtter. Derimot vil du neppe finne nye brikker som er på hovedkortets QVL, som vil si at det ikke er garantert at en vilkårlig brikke vil fungere på ditt hovedkort. Kjøp derfor RAM fra en plass der du vet du får returnert om det ikke fungerer. Du har 14 dagers lovpålagt angrerett når du handler i norske nettbutikker, men visse butikker kan ha bedre vilkår enn andre. Komplett har f.eks. 45 dagers åpent kjøp med fri retur.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Så sånn å forstå så er det kanskje best å venta på Kaby Lake kjem ut altså. Og det gjer det i januar.

 

 

Om eg i januar vel å kjøpa t.d. nytt hk, ram og cpu, er det ein kjølar eg kan kjøpa no, som eg kan bruka som eg også vil kunna bruka på kaby lake med hk i januar?

 

Kan eg bruka kabinettet eg har frå før av?

Endret av CasualVims
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...