Gå til innhold

Headset


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har et Sennheiser PC-150 til ca 900 kr menne fikk det for 400 kr pga jobben til faren min. Og jeg er veldig fornøyd. Det tåler mye og er god lyd og behagelig og ha på.

 

Eller Trust 410 bass. Det er bra også og rimelig menne tåler ikke så mye. Kjenner en som har har 3 stykker av den. Alle er ødelagd :p

Lenke til kommentar
Eller Trust 410 bass. Det er bra også og rimelig menne tåler ikke så mye. Kjenner en som har har 3 stykker av den. Alle er ødelagd :p

Det er ikke mye bra! Har det her, men orker ikke bruke det. Lyden er dårlig, de er vonde å ha på, det eneste positive er prisen. Styr langt unna.

 

Kjøpte meg Sony MDR-V700DJ for en stund siden, er storfornøyd, men de ligger litt over det du er villig til å betale..

Lenke til kommentar

omtrent alle hs fra Koss er bra.. sørg for å finne et med heldekkende øreklokker.. det er et must på LAN der folk brøler og hører på drittmusikk.

 

De er i prisklassen 500-1000kr, spørst hvilket du vil ha.

Alle er veldig gode og har livstidsgaranti :)

 

edit: skriveleif

Endret av PandaMartin
Lenke til kommentar

Jeg har selv noen AKG K301 og er sånn passe fornøyd. Det jeg liker med de er at de har meget fin lyd, de er utrolig behagelige å ha på hodet, synes de passer å ha hjemme. Det jeg ikke liker med de er at de har litt lite bass (men det er de ikke laget for heller), de er open-air noe som er sånn bob-bob på LAN. Man hører hylinga fra andre rundt deg, men man kan ha en viss komunikasjon med sidemannen uten den derre -hæ, hva sa du *dø*?

 

Mine headphones koster EUR 118.00 excl. VAT, noe som kansje er litt mye. Tror disse hadde passet bra på et LAN. :)

Lenke til kommentar
Det så jo veldig bra ut. Gi meg en rapport når du får de, er du snill :yes:

Vell, jeg må si de er det deiligeste jeg noen gang har prøvd på PCen!!! :thumbs:

 

Enorm bassgjengivelse. Jeg sitter her og er helt i ekstase :yes:

 

Det eneste jeg kan si er at jeg fikk tilsendt R55B i stedet for R56B. Tror microplex er litt usikkre hva de selger ;)

Men er i dialog med de.

 

Njaal

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...