Gå til innhold

Samsung 75 Tommer tv på Salg ?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Skal bytte ut min gamle 55" mot en større og det frister sykt med denne her nå som den er på tilbud https://www.komplett.no/product/812174/tv-lyd-bilde/tv/tv-er/samsung-75-led-smart-tv-ue75h6475

 

Noen som har den eventuelt noe jeg burde være obs på ? 4K trenger jeg ikke, og sitter rundt 3-4 meter unna . Har lest sykt me rundt på diverse forum og finner på en måte ingen som ikke anbefaler den tven der, spesielt så mange annmeldelser som finnes og alle er top noch.

 

 

Hva syns du ?

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vær obs på at den er dårlig på bevegelser og da gjør bilder uklart og småhakkete.

Nå er det såklart forskjell på hvor kravstor man er, men for bare en tusenlapp ekstra kan du heller få en MYE bedre Sony eller Samsung 65" (f.eks. KS7005).

Nei, skjønner, men størrelsemessig er det ikke en wow faktor å gå fra 55 til 65.  Jeg slår til den så gir jeg en update på hvordan den er, har nå lest ekstremt mye om den og tror jeg blir fornøyd. 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Skaffet meg den til da den koster 15999 kr på komplett og de som sier at man ser pixler om man sitter 2-3meter unna har ikke sett den tven.

 

Bildet er drittbra, og tven er helt konge.  Beste kjøpet jeg har gjort på lenge, ikke minst så er svartnivået en av de bedre jeg har sett , og tven oppleves ikke treig i det hele tatt. Har alt den jeg vill ha. 0 backlight bleeding whatsever :D 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...