Gå til innhold

TEST: Canon EOS 80D


Anbefalte innlegg

Ellers så har vel Nautica dratt frem det meste jeg kunne tenke meg å kritisere med denne artikkelen, men for å komme med et lite stikk til: Med tanke på at speilreflekskameraer fremdeles står for ~70% av systemkamerasalget, så har du kanskje ikke det største grunnlaget for å si at

Det blir som og kalle biler som bruker fossilt brennstoff for et nisjeprodukt siden elektriske biler selger som varmt hvetebrød for tiden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vurderte faktisk og bytte 7D til 80D istedenfor 7D mkII grunnet noen funksjoner 80D har, men ville nok savnet fokussystemet og skuddtakten så det ble ingen av de to. Så blir og vente på 7D mkIII i håp om at det får wifi, gps og touchskjerm :)

 

7d MkII har gps innebygd, og med den nye W-E1 får du wifi til under 500. :) Fokussystemet til gamle 7d var bra, men 7d MkII er helt sykt i forhold. Skuddtakten er jo også økt fra 7 til 10 bps.
Lenke til kommentar

 

Jeg vurderte faktisk og bytte 7D til 80D istedenfor 7D mkII grunnet noen funksjoner 80D har, men ville nok savnet fokussystemet og skuddtakten så det ble ingen av de to. Så blir og vente på 7D mkIII i håp om at det får wifi, gps og touchskjerm :)

7d MkII har gps innebygd, og med den nye W-E1 får du wifi til under 500. :) Fokussystemet til gamle 7d var bra, men 7d MkII er helt sykt i forhold. Skuddtakten er jo også økt fra 7 til 10 bps.

 

Jepp, hadde håpet på touchskjerm og wifi også i mkII, spesielt touchskjerm er en funksjon jeg er meget glad i å bruke og det burde mkII hatt før det hadde blitt et komplett allround-kamera for meg.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...