Gå til innhold

[Løst] Se NFL i Norge?


Anbefalte innlegg

Heihei. Jeg vil veldig gjerne se NFL her i Norge (stream), men jeg har noen kriterier.

 

* Jeg må kunne se kampen dagen etter (siden de fleste kampene går på natta)
* Det må være amerikanske kommentatorer
* Det må være ypperlig kvalitet, som jeg gjerne betaler for.
* Hvor mange kamper viser de i USA? Er det kamp bare søndager og mandager? Hva er Game of the Week?

 

Takktakktakktakk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøp deg NFL GamePass. Koster en del (over 2000), men da får du absolutt ALT. Alle kamper live, eller du kan se de når som helst etterpå. (Helt opp til 4k kvalitet mener jeg), og alt annet. Studioer, programmer, SuperBowl, NFL Combine, og Draft neste år.

https://gamepass.nfl.com/nflgp/secure/packages?ttv=0

 

Det går kamper nesten hele uken, men søndag er "hoveddagen". Eller så har du både Monday og Thursday Night Football.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Tja, nesten hver hele uken er vel å ta litt i, hehe... :wee: Men man får en torsdagskamp, så de fleste kampene på søndagen, og så en mandagskamp. :)

 

Og man kan se alle kampene når man vil, enten direkte eller i opptak. Man har også tilgang på NFL Network sine sendinger døgnet rundt, og en mengde andre dokumentarer og mere "snop", samt combine og draft'en. :grin2: 

 

Så JA! Game Pass er absolutt å anbefale, ca 2200,- per år er verdt alt dette syns jeg :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...